علی سلیمانی ارادت ویژه‌ای به امام حسین (ع) داشت/دوست داشت واکسن برکت بزند ولی به خاطر بی‌تدبیری‌ها پر کشید

سیروس همتی گفت: اگر یک‌سری بی تدبیری‌ها، کمبودها و کم کاری‌های مسئولان نبود، بازیگر ارزشمندی مثل علی سلیمانی را از دست نمی‌دادیم.

سیروس همتی، بازیگر و کارگردان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص مرحوم علی سلیمانی اظهار کرد: کاش این مصاحبه را با کسی که کمتر ایشان را می‌شناخت انجام می‌دادید، زیرا ممکن است که این‌گونه تلقی شود که به خاطر اینکه علی سلیمانی دوستم بود، من دارم غلو می‌کنم، درست است که من و ایشان بچه محل، دوست، همکلاسی و همکار بودیم، اما باید صادقانه اذعان کنم ایشان فرد اهل دلی بود و ارادت بسیار ویژه‌ای نیز به امام حسین علیه السلام و این ایام محرم داشت و به طور حتم فوت ناگهانی ایشان در ایام ماه محرم لیاقتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود، اما دوست عزیز ما لایق این نگاه ویژه اهل بیت بود.

همتی ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: من و مرحوم علی سلیمانی در نمایش (مردی در آئینه) که کارگردان این اثر نیز خودش بود، همکاری داشتیم، ارتباط ما بسیار دوستانه و خوب بود و به خاطر دارم در رابطه با قرار داد این نمایش که موضوعش در مورد حضرت علی علیه السلام بود و در ماه رمضان اجرا شد، من اعتراض کردم که اندکی مبلغ قرارداد را بالا ببریم و او گفت: سیروس؛ به ما بیشتر از این مبلغ را ندادند و من هم همان را تقدیمت می‌کنم، من به او گفتم اجازه می‌خواهم که در کار بعدی در خدمتتان باشم و رفتم، اما بعد از 24 ساعت فکر کردن، اولین نفری بودم که فردایش سر تمرین حاضر شدم.

 وی ادامه داد: علی سلیمانی آن روز به من گفت: دیروز زبانت مانع شد، اما در چشمانت خواندم که با ما همکاری می‌کنی و من خوشحالم از اینکه در این کار به کارگردانی ایشان توانستم ایفای نقش داشته باشم و مطمئنم که اگر نمی‌رفتم الان خودم را نمی‌بخشیدم، اما حالا از این بابت بسیار خوشحالم.
این طراح صحنه ایرانی خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم همه کارهایی که تاکنون با هم داشتیم خیلی خوب تمام شده و آخرین کاری که با او همکاری کردم همین تئاتر مردی در آئینه بود که ماه رمضان سه سال پیش در تالار وحدت اجرا شد.

همتی با اشاره به اینکه با مرحوم علی سلیمانی بچه محل بوده، تاکید کرد: من شناخت نزدیکی از شخصیت ایشان دارم و معتقدم حتی شما و مردم هم در شبکه‌های مجازی و برخوردهای دور و نزدیک می‌دیدید که او همواره فرد شاد و مردم‌داری بود و همیشه سعی در شاد کردن دل اطرافیانش داشت و با رفتنش غم سنگینی بر دل دوستدارانش گذاشت.

وی در خصوص تزریق واکسن برای مرحوم سلیمانی، گفت: بنده از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم وهمسر و دخترشان در جریان این امر هستند اما از زمانی هم که متوجه شدم که علی آقا بستری هستند، اصلا شرایطی پیش نیامد که بتوانم سوال کنم که آیا واکسن زده‌اند یا نه، اما می‌دانم که او خیلی دوست داشت که واکسن برکت بزند.

 این بازیگر با اشاره به این مطلب که اگر یک‌سری بی تدبیری‌ها، کمبودها و کم کاری‌های مسئولان نبود، بازیگر ارزشمندی مثل علی سلیمانی را از دست نمی‌دادیم، اذعان کرد: خیلی حیف شد که به خاطر نبود امکانات لازم او دیگر در بین ما نیست، چرا باید سیستم، امکانات و تجهیزات بیمارستانی به نحوی باشد که جواب سی تی اسکن یک بیمار 48 ساعت طول بکشد و این‌همه با تاخیر انجام شود و همچنین دارو و آمپول برای بیماران کرونایی پیدا نشود، در حالی که اگر سیستم بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تمام این موارد را مهیا کرده بود، علی سلیمانی، مثل مهرداد میناوند، علی انصاریان، کریم اکبری مبارکه و تمام هنرمندانی که به خاطر کرونا از میان ما رفتند، الان زنده بود.

این نمایش‌نامه‌نویس در پایان تاکید کرد: به دلیل بستری شدن در بخش آی سی یو ما نتوانستیم او را ملاقات کنیم اما بابت دارو و درمانش خانواده و دوستانش بسیار پیگیر بودند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسن IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      1 0
      روحشون شادواقعاچقدتاسف بارچقدمرگ بهمون نزدیک شده