تزریق دوز دوم واکسن کرونا در دانشگاه امیرکبیر با تاخیر انجام می‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از تاخیر در انجام مرحله دوم واکسیناسیون استادان و کارکنان این دانشگاه به علت نبود واکسن کافی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، درحالی که روند واکسیناسیون در کشور نسبت به ماه‌های گذشته سریع‌تر شده است، اما برخی از دانشگاه‌ها با وجود تزریق دوز اول واکسن کرونا به اعضای هیئت علمی و کارکنان، تزریق دوز دوم واکسن را به علت کمبود واکسن به تاخیر انداخته‌اند.

جواد شکرالهی مغانی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره تزریق دوز دوم واکسن به اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه اظهارکرد: اولین دوز واکسن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر نزدیک به یک ماه پیش انجام شده است؛ اما به علت نرسیدن واکسن کافی، هنوز مشخص نیست که دوز دوم واکسن را چه زمانی تزریق می‌کنیم.

وی افزود: مکاتباتی را مسئولان مربوطه درباره تامین واکسن داشته‌ایم و درحال تلاش هستیم تا بتوانیم دوز دوم واکسن را هرچه سریع‌تر به کارکنان و اعضای هیئت علمی تزریق کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: ما برای واکسیناسیون استادان و کارکنان از دو واکسن سینوفارم و آسترازنکا استفاده‌ کردیم که در اولین دوز، نزدیک به هزار دوز واکسن تزریق شد. اما با شرایط فعلی هنوز مشخص نیست که دومین دوز واکسن کی تزریق شود.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از این مدیر مرکز سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس هم اعلام کرده بود به دلیل تامین نشدن واکسن مورد نیاز دانشگاه، برنامه اعلام شده برای تزریق دوز دوم واکسن در هفته جاری لغو شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =