ثبت نام عمومی برای سفر اربعین انجام نمی‌شود / فقط موکب داران امکان سفر هوایی دارند

رئیس ستاد اربعین حسینی(ع) عنوان کرد: مرزهای زمینی کاملا بسته است و هیچ‌گونه خدماتی در قالب موکب‌ها در مرزها ارائه نخواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حسین ذوالفقاری رئیس ستاد اربعین حسینی(ع) در حاشیه جلسه این ستاد که صبح امروز در محل وزارت کشور اعلام کرد: روز گذشته به ما اعلام شد که دولت عراق موافقت کرده که حداکثر ۳۰ هزار نفر می‌توانند در اربعین شرکت کنند و حتماً هم دارای تست منفی پی‌سی‌آر ۷۲ ساعت قبل از عزیمت داشته باشند و سفر صرفاً هوایی است و ما جلسه‌ی امروز را برای انجام هماهنگی‌ها تشکیل دادیم.

تصمیم گرفتیم که این ۳۰ هزار نفر در قالب موکب‌داران که همه ساله در کشور عراق خدمات می‌دادند و همچنین کمیته‌هایی که در عراق وظایفی دارند، اعزام شده و سازماندهی شوند و این عدد سهمیه قابل توزیع در کل کشور نبود و می‌توانست تبعیض‌هایی به وجود بیاورد و ما امسال بنا داشتیم که ۱۰۰ هزار نفر از خادمان در اربعین شرکت کنند که مجموعا ۳۰ هزار سهمیه به ایران داده شد.

به مردم عزیزمان عرض می‌کنیم که مرزهای زمینی کاملا بسته است و می‌خواهیم که کسی به سمت مرزها حرکت نکند و هیچ‌گونه خدماتی در قالب موکب‌ها در مرزها ارائه نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =