جزئیات واکسیناسیون دانشگاه فرهنگیان/ بخش قابل توجهی از دانشجومعلمان واکسینه شدند

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان جزئیات روند واکسیناسیون در این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، روند واکسیناسیون در کشور نسبت به ماه‌های گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته است. آنطور که مسئولان وزارت بهداشت و وزارت علوم کرده‌اند، واکسیناسیون دانشجویان نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد به طوری شرط حضور در کلاس و آموزش حضوری دانشگاه‌ها، داشتن کارت واکسیناسیون است. در همین راستا نیز بسیاری از دانشگاه واکسیناسیون دانشجویان ارشد و خوابگاهی را آغاز کرده‌اند.

در همین ارتباط، انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره روند واکسیناسیون در این دانشگاه اظهارکرد: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از ۷ مرداد مصادف با عید سعید غدیر آغاز شد. طبق هماهنگی‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، دانشجویان در محل سکونتشان مرحله اول واکسن خود همراه با معلمان دریافت کرده‌اند. مرحله دوم واکسیناسیون نیز طی این هفته و هفته آینده انجام خواهد شد.

وی افزود: هر زمان که وزارت آموزش و پرورش اعلام کند واکسیناسیون معلمان به اتمام رسیده است، ما هم به صورت رسمی تکمیل واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را اعلام خواهیم کرد؛ اما به طور کلی امیدواریم که در این هفته و هفته آینده فرآیند واکسیناسیون به اتمام برسد. دانشجویان ما در استخدام آموزش و پرورش هستند به همین دلیل روند واکسیناسیون دانشجویان همزمان با معلمان انجام می‌شود.

انصاری راد اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ۳ نوع واکسن سینوفارم، برکت و آسترازنکا را دریافت کرده‌اند و در ادامه نیز از همین سه نوع واکسن برای تکمیل مرحله دوم استفاده خواهیم کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره آغاز آموزش حضوری در این دانشگاه گفت: ما برای آغاز آموزش حضوری منتظر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم هستیم؛ تاکنون بنای وزارت علوم بر برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری است اما هر زمان که آموزش‌ها به صورت حضوری شود، دانشگاه فرهنگیان نیز آمادگی دارد تا کلاس‌ها را طبق روال گذشته دایر کند.

انصاری راد افزود: با توجه به شرایط فعلی احتمال حضوری شدن کلاس‌ها در مهرماه بسیار اندک است و به احتمال خیلی زیاد آموزش‌ها نیمسال اول تحصیلی به صورت مجازی باشد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان واکسینه شده‌اند، خاطرنشان کرد: دانشجویان ما همزمان با معلمان واکسینه شده‌اند و هر میزان واکسیناسیون که وزارت و آموزش پرورش اعلام کند، به همان میزان دانشجویان دانشگاه فرهنیگان نیز واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =