هواشناسی ایران | افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور / پیش‌بینی بارش پراکنده در برخی مناطق

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا اواسط هفته در سواحل شمالی، شمال شرق کشور و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود گفت: همچنین در غرب هرمزگان افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

او ادامه داد: روز یکشنبه در اردبیل، گیلان و مازندران و دوشنبه در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد، افزود: از امشب تا اواسط هفته در سواحل شمالی، شمال شرق کشور و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش نسبی دما  پیش بینی می شود.

ضیائیان یاد آور شد: طی امشب و روز یکشنبه وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم خواهد داشت.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف در اواسط روز همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۳۴ درجه و کمترین آن  به ۲۴ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان،

انتهای پیام/

کد خبر: 1110618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =