دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر احیای کسب مهارت و خلاقیت حرکت می‌کند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر احیای کسب مهارت و خلاقیت حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری‌ ایسکانیوز، محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: مردم یک منطقه به آیت الله بروجردی نامه نوشتند و خواستار فرستادن عالمی برای منطقه شدند که عالم، متعهد به اخلاق، دیندار و خلاق باشد. در این نامه ذکر شده بود اگر این فرد علم ندارد دین داشته باشد؛ اگر دین نداشته باشد، اخلاق داشته باشد؛ اگر دین و علم و اخلاق هم نداشت، هنر و سلیقه داشته باشد.

وی ادامه داد: ما در دانشگاه در گام اول علم می‌آموزیم. ارزش علم بر همگان مشخص است. اگر در کنار علم مسموع، علم مطبوع نباشد علمی که از بیرون به ما آموزش می‌دهند، سودآور نیست. در کنار علم اگر خدا ترسی و خدا باوری نباشد، مشکل ایجاد خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید بکوشیم در ضمن تحصیلات، باور خود را به خدا افزایش دهیم. باید در کنار تحصیل، باور دانشجویان را تقویت کنیم. 

وی افزود: اگر اخلاق در انسان باشد، علم وی سودبخشی بیشتری دارد. اگر دانشجویان آیات قرآن را مرور کنند، مشاهده می‌کنند خدا به اخلاق بیشتر از احکام بها داده است. علم، اعتقاد به خدا و ارزش‌های اخلاقی اگر در کنار هنر، خلاقیت و سلیقه باشد بسیار مطلوب است. دانشگاه آزاد اسلامی بر این بنا حرکت می‌کند و دانشگاه در مسیر احیای کسب مهارت و خلاقیت حرکت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =