ریسک بزرگ پرسپولیس درمورد پرونده کالدرون

باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر مشکلات مربوط به پرونده گابریل کالدرون است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ باشگاه پرسپولیس بدون توجه به پرداخت مطالبات گابریل کالدرون، چند هفته ای می گذرد که پنجره ی نقل و انتقالاتش بسته شده است.

درحال حاضر نیز وضعیت این باشگاه به شکلی است که حساب پرسپولیسی ها مسدود شده و مدیرعامل جدید نیز انتخاب نشده است. در این شرایط خیلی سخت می توان تصور کرد که پرسپولیس بتواند طلب کالدرون را تا یکی دوماه آینده پرداخت کند. طلبی بالغ بر ۱۷ ۱۸ میلیارد تومان که مبلغ بسیار سنگینی است.

اما باشگاه پرسپولیس تا چه زمانی مهلت دارد تا پول کالدرون را پرداخت کند، این باشگاه طی نامه ای به فیفا از آنها خواسته که طلب کالدرون از پاداش آسیایی این تیم در AFC پرداخت شود یا اینکه دوماه به آنها مهلت دهد تا بتوانند پول کالدرون را فراهم کنند. فیفا هنوز پاسخی به این نامه نداده است اما بعید است که بخواهد با این خواسته ی آنها موافقت کند، چرا که پیش از این درمورد پرداخت بدهی کالدرون از طریق پاداش آسیایی مخالفت کرده بود و درحال حاضر امید پرسپولیس این است که فیفا دوماه دیگر به پرسپولیس مهلت دهد که این اتفاق هم بعید است رخ دهد.

اما اگر پرسپولیس تا پایان مهرماه نتواند طلب کالدرون را پرداخت کند آن وقت محرومیت جدیدی برای این باشگاه در نظر گرفته خواهد شد که احتمالا بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالات دیگر است. در واقع اگر پرسپولیس نتواند پول کالدرون را تا پایان مهر ماه بدهد، آن وقت بسته شدن دو پنجره ضربه سنگینی را به این باشگاه خواهد زد.

کد خبر: 1112123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =