آیین شروع سال تحصیلی جدید در مدارس سما مشهد برگزار شد

آیین شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مدارس سما مشهد و استان خراسان رضوی صبح امروز ۳ مهرماه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز ، آیین شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مدارس سما مشهد و استان خراسان رضوی صبح امروز ۳ مهرماه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان، در دبستان پسرانه سما۳ مشهد برگزار شد.

محسن مرادی  در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی، از اعتماد اولیای دانش آموزان به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما تشکر کرد و افزود : دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تمام تلاش خود را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز به کار خواهد بست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جمع دانش آموزان، به هجوم رسانه های غربی علیه کشورمان اشاره کرد و از دانش آموزان خواست تا به سه سوال زیر در قالب پرسش مهر پاسخ دهند:

سوال اول: با توجه به هجمه‌های رسانه‌های غربی به نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها، چگونه می‌توان در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه راهکار مناسبی ارائه داد و پاسخ مناسب برای این حملات ناجوانمردانه رسانه‌ها چیست؟

سوال دوم‌: یکی از اهداف دشمن‌، متزلزل کردن بنیاد خانواده است. چگونه می‌توان در این شرایط به تحکیم و تثبیت خانواده در کشورمان کمک کرد؟

سوال سوم‌: سال‌هاست که کشورمان در مواجهه با تحریم های ناجوانمردانه مجموعه کشورهای استکباری قرار دارد. فضای دانشجویی و دانش آموزی ما چگونه می تواند باعث کاهش اثرات تحریم های ناجوانمردانه شود؟

این مراسم به صورت همزمان از طریق فضای مجازی در سطح مدارس سما سراسر استان خراسان رضوی نیز پخش شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =