سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی عبدالله معتمدی عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی به عنوان سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب کرد. وی استاد تمام گروه روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و از چهره‌های برجستۀ علمی و فرهنگی شناخته شده در کشور است.

در این حکم  آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، جلب همکاری مدیران، استادان و کارکنان آن دانشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و به ویژه «تحول در علوم انسانی» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، ماموریت و وظایف آن دانشگاه مرجع علوم انسانی را بر پایۀ سیاست ها، قوانین و برنامه‌های مصوب با رویکردی تحول گرایانه و مسئله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.

در این حکم عنوان شده است: توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است، معتمدی متولد ۱۳۴۱ شهرکرد، فارغ التحصیل رشته روانشناسی در سال ۱۳۶۸ در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان بوده و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در سال ۱۳۷۳ در دانشگاه علامه طباطبائی طی کرد و همچنین مقطع دکتری خود را در سال ۱۳۸۱ در رشته روانشناسی در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رساند. وی در حال حاضر استاد تمام رشته روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1112604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =