چگونه به نمونه سوالات آیلتس دسترسی پیدا کنیم؟

دسترسی رایگان به نمونه سوالات آزمون آیلتس بهترین راه برای تقویت مهارت‌های داوطلبان شرکت در این آزمون است. در این گزارش سایت‌ها و کتاب‌های دسترسی به این نمونه سوالات معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، آزمون آیلتس یکی از پرمخاطب‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی شناخته می‌شود. نمره این آزمون معیار ارزیابی متقاضیان بورسیه و فاند برای بسیاری از کشورهاست. به طوری که نمره بالا در آزمون آیلتس برابر است با فرصت‌های بهتر برای تحصیل در خارج از کشور.  

بدون شک دسترسی به نمونه سوالات آزمون‌های سالهای گذشته، راه بسیار خوبی برای سنجیدن سطح زبان و آمادگی برای آزمون اصلی است. در ادامه بهترین سایت‌ها و کتاب‌ها برای دسترسی رایگان به این نمونه سوالات معرفی می‌شوند.

سایت Ielts liz از سوی یک مدرس معروف آیلتس به نام liz راه‌اندازی شده و برای آموزش نکات آزمون آیلتس بسیار مفید است. به علاوه، این سایت نمونه سوالات آیلتس را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Ielts online practice هم سایت دیگری است نه تنها امکان دسترسی به روزآمدترین نمونه سوالات آیلتس را فراهم می‌کند، بلکه دارای قابلیت انجام تست به صورت آنلاین است.

سایت Ielts_mentor.com، شامل دنیایی از نمونه سوالات مربوط به رایتینگ و ریدینگ آیلتس بوده که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

بهترین کتاب‌های دارای نمونه سوالات آیلتس

کمبریج آیلتس (Cambridge IELTS) کتابی است که هم اکنون ۱۳ جلد دارد و با تهیه آن می‌توان به تعداد زیادی سوال استاندارد دسترسی داشت. به خصوص که در جلدهای ۱۱ تا ۱۳ تست‌های عمومی و اکادمیک جدا شده‌اند و در جلدهای جداگانه ارائه شده‌اند، می‌توان با تمرکز بیشتری به سوالات مورد نظر دسترسی پیدا کرد.   

New Insight into IELTS این کتاب مجموعه‌ای تست و درس است. به این صورت که ابتدا تکنیک‌های پاسخ به سوال را آموزش می‌دهد و در یک نمونه تست، فرصتی برای امتحان فراهم می‌کند.

The official Cambridge guide to IELTS  کتاب دیگری است که علاوه بر ارائه درس و نکته در مورد آیلتس دارای هشت تست آکادمیک است و ۲ تست مربوط به تست‌های عمومی هم در آن گنجانده شده‌اند.

IELTS practice Test کتابی در سه جلد است که به دلیل داشتن تست‌های متنوع، محک خوبی برای سنجش توانایی داوطلبان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =