آخرین تحلیل‌ها درباره ارزهای دیجیتال/ سرمایه گذاری رمز ارز چقدر سود دارد؟

کارشناس فناوری های نوین مالی گفت: توصیه بنده به کسانی که میخواهند وارد این عرصه بشوند این است که با آگاهی کامل و دانش ورود کرده زیرا این بازار بسیار پرریسک است.

رضا قربانی؛ کارشناس فناوری های نوین مالی و ارزهای دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز گفت: در حوزه کریپتوکارنسی یا همان رمز ارزها طی ۷ روز گذشته روند مثبتی را شاهد بودیم ولی این به معنای تشویق ما برای ورود به این بازار نیست.

وی افزود: طی  یک ماه گذشته محدودیت های زیادی از جمله اینکه چین برای رمزارزها در کشور خود محدودیت هایی اعمال کرد وجود داشت، برخلاف انتظارات کارشناسان که احتمال میدادند این اقدام چین تاثیر منفی بسیار زیادی بر بازار جهانی بگذارند این چنینی نشد و امیدواریم شرایط بهتر شده و روند صعودی را شاهد باشیم.

این کارشناس فناوری نوین مالی در پاسخ به این سوال در چنین شرایطی میتوان ارز دیجیتال خرید یا نه؟ پاسخ داد: توصیه بنده به کسانی که میخواهند وارد این عرصه بشوند این است که با آگاهی کامل و دانش ورود کرده زیرا این بازار بسیار پرریسک بوده و احتمال ریزش نیز وجود دارد پس مردم نباید صرفا با فکر اینکه روند قیمت ها خوشبینانه است ورود کنند زیرا ممکن است به یکباره ریزش  یا صعود کند.

قربانی عنوان کرد: با توجه به تجربه بنده در این زمینه بازار رمزارز به ویژه بیت کوین روند امیدوارکننده ای دارد ولی متاسفانه در کشور ما نگاه به ارزهای دیجیتال مشابه همان چیزی است که ۲۰ سال پیش به شرکت های اینترنتی و کسب و کارهای مجازی داشتند است.

وی اظهار کرد: طی ۱۵ سال آینده، رمزارزها و دارایی های دیجیتال بخش مهمی از اقتصاد خواهند بود پس با نگاه بنیادی اتفاقی در دنیای فناوری در حال رخ دادن است که تاثیرش را در جهان مالی و اقتصاد میبینیم و هرکسی که قصد دارد در این اقتصاد سهیم باشد بهتر است آن بخش از سرمایه خود را که نیاز ندارد و با پذیرش ریسک صفر شدن سرمایه، ورود کنند.

این کارشناس فناوری مالی و ارزهای دیجیتال بیان کرد: توصیه ما این است که افراد در اوایل ورود با کوین های شناخته شده که بازدهی بالاتری دارند ورود کنند نه کوین های ناشناخته و به مرور زمان به سمت سایر ارزها بروند.

پایان پیام/

کد خبر: 1114201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =