هواشناسی ایران | آغاز کاهش دما در کل کشور /  آسمان تهران بارانی می‌شود

طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی کشور، بارش باران از قسمت‌های شمالی کشور عبور و به دامنه‌های البرز و تهران خواهد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی از شب گذشته در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال کردستان، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در حال وقوع است و  شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر و شرق اردبیل ادامه دارد.

امروز بارش در شمال غرب تضعیف‌شده و در خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان‌رضوی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های البرز، تهران و سمنان، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و در سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی رعدوبرق انتظار می‌رود.

با توجه به‌ احتمال بارش برف امروز در ارتفاعات البرز مرکزی به‌ویژه ارتفاعات شمال و شمال شرق توصیه می‌شود احتیاط‌های لازم در فعالیت‌های کوهنوردی در این ایام رعایت شود.

روز جمعه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در سایر مناطق کشور جوی پایدار خواهد بود، طی روز شنبه در بخش‌هایی از شمال غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور و روز یکشنبه هم علاوه‌بر سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در بخش‌هایی از خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

امروز و فردا در دامنه‌های جنوبی البرز و مناطق شرق و شمال شرق کشور دما کاهش می‌یابد.

تهران امروز عصر نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد و بارش باران است. بیشترین دمای تهران به ۱۹ درجه و کمترین آن به ۱۱درجه می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =