شرایط دریافت کار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی چیست؟

متقاضیان دریافت کار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تا ۱۶ آبان می توانند نسبت به ثبت نام برای دریافت کار دانشجویی اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز  زمان ثبت درخواست کار دانشجویی دانشجویان علامه طباطبایی در سیستم گلستان تا تاریخ ۱۶ آبان ماه تمدیدشد؛ از این رو دانشجویان علاقه مند به انجام کار دانشجویی می توانند از طریق مراجعه به سیستم گلستان، اقدام به ثبت درخواست کار دانشجویی در زمینه مورد علاقه خود کنند.

فعالیت های تعریف شده برای انجام کار دانشجویی شامل کمک مسئول شب، رابط تغذیه خوابگاه، رابط فرهنگی خوابگاه، رابط بهداشت خوابگاه، رابط مشاوره خوابگاه، رابط تربیت بدنی خوابگاه، رابط نهاد خوابگاه، انجام امور محوله خوابگاه، انجام امور محوله دانشکده ها، انجام امور محوله ستاد، انجام امور محوله مرکز مهارت افزایی، انجام امور محوله کتابخانه مرکزی، انجام امور محوله مرکز آزفا، انجام امور محوله کمیسیون موارد خاص است.

به کارگیری دانشجویان متقاضی مستلزم اعلام نیاز و تایید واحد مربوطه است و همچنین پرداخت هرگونه حق الزحمه، مستلزم ثبت شماره حساب و ثبت درخواست در سامانه کار دانشجویی و تایید نهایی آن توسط اداره خدمات و رفاه دانشجویان است.

بر این اساس، واحدهای درخواست کننده کار دانشجویی دانشکده های تابعه دانشگاه، خوابگاه ها، مرکز مشاوره، مدیریت تربیت بدنی، دفتر نهاد مقام معظم رهبری، دفتر مهارت افزایی، کتابخانه مرکزی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، کمیسیون موارد خاص، مرکز بهداشت و درمان، بایگانی معاونت دانشجویی، مرکز آموزش زبان فارسی (آزفا) هستند.

بر اساس دستورالعمل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحت عنوان "کار دانشجویی" هر دانشگاه یا موسسه ای می‌تواند تعدادی از دانشجویان خود را تحت این عنوان به نوعی استخدام و ماهیانه هزینه‌ای را به عنوان حق الزحمه به آن‌ها پرداخت کند.

بر این اساس اعلام نیاز واحدهای مختلف مؤسسه به نیروی انسانی با توجه به شرح وظایف محوله،‌ تشخیص واحد به کارگیرنده مبنی بر کارایی دانشجو برای اجرای وظایف محوله و داشتن صلاحیتهای عمومی و آموزشی به تشخیص معاونت دانشجویی مؤسسه از جمله شرایط لازم برای دریافت کار دانشجویی است که بر این اساس دانشجویان نمونه، ممتاز و متأهل از اولویت دریافت کار دانشجویی قرار می گیرند و معاونت دانشجویی هر مؤسسه مسئول توزیع و نظارت بر ارائه کار دانشجویی ماهانه دانشجویان بوده و وظایف ذیل را عهده دار است.

همچنین سقف استفاده از کار دانشجویی برای هر دانشجو حداکثر ۸۵ ساعت در ماه تعیین شده است و حق الزحمه دانشجویان با میانگین کل بیش از ۱۶ در رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه و با میانگین کل بیش از ۱۷ در رشته های کشاورزی، علوم انسانی و هنر به کار اشتغال دارند، با تصویب هیئت امنای مؤسسه به میزان ۲۰ درصد حق الزحمه مندرج در ماده ۵ افزایش می یابد.

 ملاک عمل در این ماده، میانگین نیم سال قبل از شروع به کار دانشجو و تاریخ شروع و خاتمه ارائه کار دانشجویی ابتدا و انتهای هر نیم سال تحصیلی است.

کلیه دانشجویانی که از طریق کار دانشجویی در دانشگاه خدمات ارائه می کنند تحت شمول قوانین استخدامی، کار و غیره نبوده و به هیچ وجه مؤسسه تعهدی در قبال استخدام آنان نداشته و ندارد.

خبرنگار: مهراد کوکبی

انتهای پیام/

کد خبر: 1117411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =