مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان تمدید نخواهد شد

مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی از دانشجویان درخواست کرد تا در زمان باقی مانده نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان خود اقدام کنند، چراکه این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی‌های جدید تمام رشته‌ها در هر سه مقطع تحصیلی الزامی است و دانشجویان تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ برای تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان فرصت دارند.

مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی تاکید کرد که این فرصت تمدید نخواهد شد بنابراین دانشجویان برای برای تکمیل کارنامه سلامت روان خود از طریق این لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ اقدام کنند.

همچنین دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد تهران باید خروجی کارنامه سلامت روان خود را به آدرس Tehrancounseling.khu@gmail.com ایمیل کنند. دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد کرج نیز موظف هستند، خروجی کارنامه خود را به آدرس Karajcounseling.khu@gmail.com ایمیل کنند.

دانشجویان توجه داشته باشند که در صورت  تکمیل نکردن و ارسال کارنامه سلامت روان خود، قادر به انتخاب واحد برای ترم‌های بعدی نخواهند بود و عواقب تکمیل نکردن و ارسال کارنامه سلامت روان بر عهده دانشجو خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =