شگفتی یا جرقه در لیگ یک؟

شاید کمتر کسی قبل از شروع این فصل لیگ یک در همی پنج هفته ابتدایی که شاید به نظر کارشناسان شرایط تیم ها هنوز جا نیفتاده است انتظار صدر نشینی قشقایی و شهرداری همدان را داشت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ با حضور تیم هایی همچون خیبر ، ملوان و شهرداری آستارا که خیز عجیبی را برای لیگ برتری شدن از ابتدا برداشته بودن صدر و جایگاه دوم جدول به دوتیمی تعلق بگیرد که حداقل از بعد هزینه و پیش فصل به هیچ عنوان قابل مقایسه با آنها نبوده است.

بخصوص قشقایی که ابتدا با مسعود خادمی شروع کرد و بعد از آن به مهدی رجب زاده سپرده شد و اتفاقا خیلی دیر بسته شد و هم اکنون مقام اول جدول را در اختیار دارد.

اینکه هنوز بیست و نه هفته تا انتهای این بازی ها زمان است و این تغییر تحولات شاید طبیعی باشد اما نمی توان منکر این موضوع شد که تا همین جای کار هم دوتیم بی سر و صدای لیگ یک انصافا به نوعی شگفتی ساز شده اند.

دقت کنید در همین جدول تیم هایی متمول تر همچون مس شهر بابک و مثلا آرمان گهر سیرجان هم حضور دارند اما روند نتیجه گیری آنها با توجه با بضاعت و شرایط موجود مانند این دو تیم نبوده است.

حالا باید دید و به انتظار نشست، همدانی ها با رضا طلایی منش و قشقایی با مهدی رجب زاده توانایی ادامه راه و حفظ نتایج را دارند؟ و پدیده و شگفتی مسابقات را می توان به آنها لقب داد یا اینکه تمام این نتایج دلیل آن هفته های ابتدایی و حتی شاید قرعه خوب و اتفاقات دیگر بوده، همچنان باید به انتظار هفته های آینده نشست و نظاره کرد.

امیر کریمی

کد خبر: 1118380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =