فیاضی سابقه چندانی در آموزش و پرورش ندارد / رئیس جمهوری وزیری با سابقه مدیریت در حوزه تربیتی معرفی کند

راستی ضمن انتقاد به پیشنهاد مسعود فیاضی به عنوان وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که وزیر مناسب کسی است که از خانواده آموزش و پرورش باشد.

جعفر راستی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درخصوص معرفی مسعود فیاضی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ما اعلام کردیم که پشتیبان وزیری خواهیم بود که از بدنه آموزش و پرورش بوده و توان کافی برای این کار را داشته باشد اما آقای فیاضی سابقه چندانی در آموزش و پرورش ندارد.

او ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش باید کسی باشد که توان مدیریتی کافی برای اداره کردن وزارت‌خانه عریض و طویلی مانند آموزش و پرورش را داشته باشد.

راستی عنوان کرد: انتقاد دیگری که مطرح است، تحصیلات غیرمرتبط آقای فیاضی و نداشتن سابقه معلمی است‌. آقای رئیسی باید کسی را معرفی کند که یا از  خانواده آموزش و پرورش بوده یا حداقل سابقه مدیریت در حوزه‌های تربیتی را داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری در نامه‌ای مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. نامه معرفی رییس جمهوری به همراه مشخصات و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی مجلس قرائت و اعلام وصول شد. این انتخاب با واکنش‌های بسیاری از سوی جامعه صنفی و تشکیلاتی معلمان و برخی نمایندگان مجلس مواجه شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1118496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =