لوازم خانگی| پاکشوما را بهتر بشناسیم

تولیدکنندگان داخلی در سال‌های اخیر با افزایش سطح کیفی و همسوترشدن با سلیقه روز به رقبای خارجی خود نزدیک‌تر شده‌اند در گزارش زیر به بررسی یکی از برندهای ایرانی میپردازیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ لوازم خانگی در منزل علاوه بر محبوبیت بخش عمده ای از نیاز های ما را فراهم می کنند. وقتی از لوازم خانگی ایرانی صحبت می‌کنیم، لوازم خانگی امرسان یکی از برندهایی است که نام آن در کنار دیگر برندهای تولید کننده لوازم خانگی به ذهن ما خطور می‌کند.

محصولات شرکت پاکشوما به دلیل تولید قطعات آنها در داخل ایران و همچنین خرج کمتر آنها دارای قیمت کمتری نسبت به نمونه مشابه خارجی هستند تا کاربران ایرانی بتوانند آن را با قیمتی شگفت انگیز خریداری نمایند.

بر اساس این گزارش؛ اولین بار در سال ۱۳۵۴ این شرکت صنعتی با تولید ماشین های ظرفشویی های نیمه اتوماتیک کار خود را آغاز کرد. در همان سال توانست محصولاتی را به تولید برساند که از اعتبار زیادی برخوردار بودند. این رویه تولید محصولات نیمه اتوماتیک پاکشوما ادامه پیدا کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۶ مالکیت این شرکت تغییر پیدا کرد و به همین دلیل نیز رویه شرکت تغییر پیدا کرد پس علاوه بر تولید ماشین های ظرفشویی نیمه اتوماتیک به تولید ماشین های اتوماتیک ظرفشویی در جلو و بالا، مایکروفر، جاروبرقی، کولر آبی و یخچال ساید بای ساید نیز روی آورد. میزان تولیدات این شرکت به قدری بالا بود که دیگر در شرکت قدیمی آن جایی برای تولید بیشتر وجود نداشت تا اینکه در سال ۱۳۹۳ تصمیم به این گرفته شد که شرکت جدید در مساحت بزرگتری ساخته شود.

این شرکت بزرگ و معتبر ایرانی به نام پاکشوما در شهرک صنعتی محمود آباد قم با وسعت بیش از ۱۰۰۰۰۰ متر مربع و همچنین یک انبار با مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع برای تولید قطعات و ایجاد دو عدد خط ابزار به بهره برداری رسید. در سال های بعدی نیز به میزان مساحت استفاده شده این شرکت افزوده شد تا فضا برای تولید بیشتر همچنان رشد کند به این ترتیب زیر ساخت شرکت پاکشوما به بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مربع رسید.

خدمات پس از فروش شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما

برای شرکتی به این بزرگی باید مراکزی در نظر گرفته میشد تا بتوانند خدماتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرند به همین دلیل این شرکت اقدام به قرار دادن نزدیک به ۷۰۰ مرکز خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران نموده است که هر کدام از آنها می توانند قطعات تضمین شده محصولات پاکشوما مانند ماشین ظرفشویی و یخچال را فراهم نمایند. به جز این مراکز خدمات پس از فروش، تعدای بیشماری به مقدار ۴۵۰۰ عدد مرکز فروش محصولات پاکشوما در ایران وجود دارند تا در هر جای ایران که باشید در کمترین زمان ممکن بتوانید این نوع محصولات را خریداری کرده و از آنها تا ابد استفاده کنید.

نوع محصولات تولیدی برند پاکشوما

نقطه آغاز این برند معتر ایرانی به چهل سال برمی گردد که برای اولین باز ماشین ظرفشویی lady wash به تولید رسید. این ماشین ظرفشویی اولین ماشین تولیدی این شرکت بود که به صورت نیمه اتوماتیک فعالیت خود را ثمر می رساند. بعد ها این شرکت توانست اعتماد بعضی از شرکت ها مانند ال جی، فیلیپس، کندی و هایر را جلب کند تا همکاری میان آنها به اوج و تولیدات آن به انبوه برسند. امروزه قدرت این شرکت به حدی است که می تواند محصولاتی از جمله ماشین ظرفشویی در انواع ظرفیت و مدل، انواع یخچال های سای بای ساید، جاروبرقی های با قدرت مختلف و همچین انواع مایکروفر و کولر را به تولید برساند.

پایان پیام/

کد خبر: 1118627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =