فقط هفته اول تیم را همراهی کردم تا منحل نشویم / اهلیت مالک تیم محل ابهام است!

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: اصلاً مشخص نیست مالک باشگاه که این تیم را در اختیار گرفته اصلاً اهلیت فوتبالی داشته یا نه و تا امروز هم که نتوانست پنجره را باز کند.

 به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت ماشین سازی تبریز گفت: البته من تبریز بودم و الان در این شهر نیستم. در هر صورت قرارداد بازیکنان به خاطر بسته بودن پنجره ثبت نشد و قرار شد تا تیم جوانان و امید ماشین‌سازی در رقابت‌های لیگ دسته اول شرکت کند این در حالی است که هنوز پنجره باز نشده و تا زمانی که به قول هایی که داده اند عمل نکنند یعنی تا زمانی که پنجره باز نشود و قراردادها ثبت نشود به تبریز برنمیگردم اما در صورت تحقق این امر برمی‌گردم و کارم را از سر میگیرم و الان هم بهتر است با تیم جوانان و امید با همان مربیان خودشان در رقابت‌ها حاضر شوند چرا که با آنها کار نکردم و شناختی از این تیم ها ندارم. 

وی افزود: به جز بازی هفته اول که تا دقیقه ۹۰ صبر کردیم تا پنجره باز شود و این اتفاق نیافتاد، در نهایت مجبور شدیم تیم را هدایت کنیم چون اگر متشین سازی در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول در مسابقات حاضر نمی شد این موضوع به منزله اعلام ورشکستگی و انحلال تعبیر شده و تیم از رقابت ها کنار می رفت و از آنجایی که مدیر کل ورزش جوانان استان و رئیس هیئت فوتبال از من درخواست کردند با همین تیم جوانان در هفته اول رقابت ها شرکت کنم، با وجود آنکه شناختی از نفرات این تیم نداشتم قبول کردم و برای آنکه ماشین‌سازی منحل نشود هفته اول را به عنوان سرمربی با تیم حاضر شدم اما از هفته های بعد گفتم باید پنجره باز شود تا کار را از سر بگیرم و قرار هم بود این اتفاق بیفتد که تا امروز این امر محقق نشده است. 
سرمربی ماشین سازی با اعلام اینکه نفرات فصل گذشته تیم بزرگسالان این تیم به خاطر به پایان رسیدن قراردادهایشان از این تیم رفتند  درباره اینکه سرنوشت این تیم با قدمت تبریزی به کجا خواهد انجامید و با این وضعیت احتمال سقوط بسیار زیاد است گفت: متاسفانه نمیدانم چرا مسئولان ورزش استان به این شکل عمل می کنند، این تیم تا همین الان هم از ۶ بازی ۵ شکست و یک تساوی بدست آورده و در اصل همین الان هم به لیگ دسته دوم سقوط کرده است. آبرو و حیثیت استان در گروی این اتفاقات است و اصلاً مشخص نیست مالک باشگاه که این تیم را در اختیار گرفته اصلاً اهلیت فوتبالی داشته یا نه و تا امروز هم که نتوانست پنجره را باز کند. در هر صورت باید بیایند و پاسخگو باشند که این تیم ریشه‌دار و قدیمی ترین تیم شمال غرب کشور چرا باید به این وضع بیفتد.

کد خبر: 1118941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =