روند روبه رشد آبادانی ها با بازگشت علیمنصور!

با بهبودی منصوریان و بازگشت او به نیمکت، آبادانی ها شرایط بهتری را تجربه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ صنعت نفت آبادان که در سه هفته ابتدایی دور از انتظار ظاهر شد و سه شکست را متحمل شد پس از حضور علیرضا منصوریان بر روی نیمکت این تیم کم کم توانست خودش را پیدا کند و با کسب یک برد و یک تساوی از دو دیدار سخت کمی خود را از انتهای جدول جدا کند.

زرد پوشان آبادانی که امسال را با تغییرات زیاد چه در کادرفنی و چه در بازیکنان آغاز کردند از همان ابتدا با بدشانسی مواجه شدند و به دلیل ابتلای منصوریان به کرونا نتوانستند از حضور او بر روی نیمکت استفاده ببرند و همین عامل هم سبب شد که نتوانند به نتایج خوبی دست یابند.

علیرضا منصوریان امسال با جذب چند بازیکن جوان در کنار باتجربه هایی چون حکیم نصاری، محمد طیبی و طالب ریکانی بسیار امیدوار است که با کسب نتایج خوب علاوه بر راضی کردن هواداران سخت گیر آبادانی بار دیگر خود را در جمع مربیان موفق لیگ برتر قرار دهد.

نقطه ضعف آبادانی ها در پنج بازی گذشته خط حمله آنها بوده است که تنها موفق به زدن دو گل شده اند که هر دو گل را نیز در دیدار برابر نساجی به ثمر رساندند. آنها در چهار بازی دیگر موفق به گلزنی نشده اند که نشان می دهد چقدر این تیم در فاز هجومی ضعیف عمل کرده است.

علیرضا منصوریان برای موفقیت در ادامه فصل قطعا باید فکری به حال مهاجمان تیمش بکند تا بتواند به نتایج دلخواه دست یابد.

نفتی ها در حال حاضر با کسب چهار امتیاز از پنج بازی در رده چهاردهم جدول قرار گرفته اند.

شاگردان منصوریان در دیدار آینده خود در ورزشگاه آزادی باید به مصاف پرسپولیس بروند. آنها اگر بتوانند از این بازی دست پر خارج شوند با روحیه ای بالاتر و اعتماد به نفس بیشتری مسابقات آینده را پیگیری خواهند کرد.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =