منصوریان: نمی‌توانید ورزشگاه آزادی را ملاک آزمایش بگذارید

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: به تیم بزرگ استقلال که افتخار قهرمانی در سطح آسیا را یدک می‌کشد، خوشامد می‌گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم بزرگ استقلال که افتخار قهرمانی در سطح آسیا را یدک می‌کشد، خوشامد می‌گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است؛ به‌ خصوص برای صنعت نفت که روند رو به رشدی را طی می‌کند و بازی مقابل پرسپولیس را می‌توانستیم در دقیقه 93 به تساوی بکشانیم، البته صرفنظر از توپی که به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه ما شد. تشخیص این توپ برای داور سخت بود و فقط VAR می‌توانست این گل را اعلام کند.

«روند خیلی خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم؛ به‌ویژه در 15 دقیقه آخر.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: ان‌شاءالله این 15 دقیقه را به 90 دقیقه تبدیل کنیم و نهایت بهره را از میزبانی ببریم. غیبت هواداران برای فدراسیون زیبا نیست و اگر می‌خواستند درهای ورزشگاه‌ها را دو هفته به‌صورت آزمایشی باز کنند، این کار را باید برای کل تیم‌ها می‌کردند. نمی‌توانید ورزشگاه آزادی را ملاک آزمایش بگذارید. خیلی دوست داشتم ورزشگاه پُر از هوادار باشد اما بدون هوادار هم پای شعار «یک نفر برای همه، همه برای آبادان» هستیم و برای این شهر می‌جنگیم. خیلی روی جوانان خود حساب کرده‌ایم و امیدواریم جریان بازی را تغییر دهند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص شروین بزرگ و عباس بوعذار تصریح کرد: تعریف خط حمله، گلزنی است. بزرگ جزو خریدهای باکیفیت ما بود که سال گذشته کمتر بازی می‌کرد اما اعتقاد ویژه‌ای به او دارم. دیدار با استقلال نقطه عطفی برای شروین خواهد بود و او باید تلاش کند تیم ما را به سرمنزل مقصود برساند. عباس بوعذار در تمرین و مسابقه باید فوق‌العاده خوب کار کند. زمانی که او را به فوتبال ایران تحویل دادم، بازیکنی بود که فردای آن روز باید لژیونر می‌شد و در سطح اول آسیا بازی می‌کرد.

منصوریان با تمجید از مهاجم بومی صنعت نفت بیان کرد: به بازیکنانم گفتم بوعذار یکی از بهترین بازیکنان خوزستان است و هر کاری بخواهد با توپ انجام می‌دهد. او را با عبدالرضا برزگری - ملقب به حسون - مقایسه می‌کردم. بوعذار در یکی دو سال اخیر افت نامحسوس و عجیبی داشته و به هواداران آبادانی قول می‌دهم او به همان بازیکن قبلی تبدیل شود. ما عباس را برای نیمکت نخریدیم و به این خاطر او را جذب کردیم که بهترین کیفیت را ارائه کند. همیشه هیچ فرقی میان 25 بازیکن من نیست و خیلی معدود نفراتی چون طالب ریکانی متفاوت هستند.

وی با بیان اینکه ریکانی کاپیتان صنعت نفت است و باید تلاش دوچندانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: از طالب و شروین، بیشتر از سایر بازیکنان توقع دارم. عقب زمین را هم به محمد طیبی می‌سپارم که دنیایی از تجربه است و به موقع به صنعت نفت آمد. مقابل استقلال تیم متفاوتی نسبت به بازی با پرسپولیس و گل‌گهر می‌بینید. مقابل گل‌گهر باید گل می‌زدیم و از دست‌مان در رفت. تیم قلعه‌نویی بسیار خوب بازی می‌کند و این را مقابل استقلال و پرسپولیس نشان داد. بوعذار اگر به زمین برود، باید بهترین کیفیت را داشته باشد و از بزرگ توقع دارم همراه با ریکانی، تیم را آهسته از پُل رد کنند.

کد خبر: 1120045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =