پیش به سوی تکرار اسکودتو!

مدافع عنوان قهرمانی سری آ امسال نیز به همراه سرمربی جدید خود شرایط نسبتا خوبی را در جدول دارد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ آبی و مشکی پوشان شهر میلان که سال گذشته با هدایت آنتونیو کونته موفق شد به مقام قهرمانی سری آ دست یابد در پایان فصل با حرکتی عجیب سرمربی موفق خود را تغییر داد و سیمونه اینزاگی سرمربی سابق لاتزیو را به عنوان نفر اول کادرفنی تیم معرفی کردند.

شروع پر نوسان 

نراتزوری فصل جدید را با نوسان بسیار زیادی آغاز کرد که با توجه به تغییراتی که در کادرفنی ایجاد شده بود امری کاملا طبیعی بود. آنها نه تنها در لیگ ایتالیا بلکه در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد پر نوسانی داشتند و نتوانستند آنطور که باید و شاید هواداران خود را راضی کنند.

بازگشت به روز های خوب

هرچه از مسابقات می گذشت قهرمان ایتالیا توانست خود را پیدا کند و بار دیگر با کسب نتایج خوب در بین تیم‌های مدعی قرار بگیرد. اینتر در لیگ قهرمان پس از اینکه در دو دیدار ابتدایی موفق به پیروزی نشد دیدارهای رفت و برگشت برابر شریف شگفتی ساز را پیروز شد و توانست خود را به جایگاه دوم گروه برساند تا پس از چند سال خود را در آستانه صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان ببیند. شاگردان اینزاگی در سری آ نیز با نتایج خوبی که در پنج هفته اخیر گرفته اند خود را به تیم های صدر جدولی میلان و ناپولی چسبانده اند و ادامه این روند خوب قطعا می تواند باز هم آنها تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی سری آ کند.

خط حمله همچنان آتشین

بسیاری از فوتبال دوستان گمان می کردند که با جدایی روملو لوکاکو بهترین گلزن اینتر و عامل اصلی قهرمانی این تیم از نظر گلزنی دچار مشکل شوند اما بر خلاف انتظارات روند موفق خط حمله نراتزوری پس از لوکاکو نیز ادامه یافت و ادین ژکو باتجربه که جانشین لوکاکو شده بود به خوبی توانست جای او را پر کند. در کنار ژکو حضور بازیکنانی چون لوتارو مارتینز و هاکان چالهان اوغلو سبب شده است که اینتر در خط حمله مشکلی را از نظر گلزنی حس نکند.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =