رتبه‌ بندی معلمان در ماه جاری تعیین تکلیف می‌شود

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکلیف لایحه رتبه‌بندی معلمان طی ماه جاری مشخص می‌شود، گفت: اجرای این لایحه، مهم‌ترین اقدام ۵۰ ساله آموزش‌وپرورش ایران است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد وحیدی با اشاره به این‌که برای اجرای لایحه رتبه‌ بندی در سال جاری ۲۵ هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا می‌کند، اظهار کرد: به میزان توانایی مالی دولت، طرح رتبه‌ بندی معلمان اجرا می‌شود و اعتبارات مربوط به این طرح در سال ۱۴۰۱ نیز در مجلس بررسی خواهد شد.

وی با بیان این‌که طرح رتبه ‌بندی معلمان مهم‌ترین اقدام ۵۰ ساله آموزش و پرورش ایران است، تأکید کرد: طرح رتبه بندی معلمان تزاحمی با نظام پرداخت حقوق سایر کارمندان ندارد و این اطمینان را به کارمندان می‌دهیم طرح رتبه‌ بندی معلمان به معنای عدم توجه به سایر کارکنان دولت نیست.

وحیدی با اشاره به این‌که اجرای رتبه بندی معلمان به معنای توجه به نسل‌های آینده کشور است، افزود: ظرفیت تولید علم و دانش از طریق معلم به دانش‌آموزان منتقل می‌شود و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت اجرای رتبه بندی معلمان است.

بیشتر بخوانید: زمان بررسی نهایی لایحه رتبه‌ بندی معلمان مشخص شد

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لایحه رتبه بندی معلمان هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود و تعیین تکلیف این لایحه در آذرماه مشخص می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای تاکید کرد: مجلس فرصت شایستگی را در درون نهاد تعلیم و تربیت کشور پایه‌گذاری می‌کند و رئیس جمهور نیز دولت را مکلف به اجرای این لایحه می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر گروهی مخالف اجرای این طرح هستند به معنای عدم درک مناسب افراد است؛ این طرح در بسیاری از کشورهای دنیا در حالِ اجرا است که اهمیت بسیاری نیز دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      عدم درک رو خوب اومدی