هواشناسی ایران | بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور / دمای تهران به ۷ درجه می‌رسد

کارشناس هواشناسی گفت: فردا در گیلان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان ، فارس، اصفهان و یزد بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در استان های گیلان، مازندارن و اردبیل بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود، گفت: در برخی نقاط گلستان، آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی، خراسان های شمالی و رضوی ،خوزستان، ایلام و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

ضیائیان افزود: از امشب از میزان بارش در استان های گیلان و مازندران کاسته می‌شود.

او یادآور شد: روز جمعه در گیلان و در برخی نقاط خوزستان ،چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان ، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان و غرب یزد بارش باران خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه در برخی نقاط یزد، شمال کرمان و خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و موقت پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس توضیح داد:روز شنبه در تهران و کرج تا حدودی وزش باد خواهیم داشت که مانع از افزایش غلظت آلاینده‌ها می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: یکشنبه در شهرهایی مانند تبریز، اصفهان، اراک و روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر این مناطق در تهران کرج و مشهد با افزایش آلودگی هوا مواجه خواهیم بود.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: فردا آسمان تهران قسمتی ابری و غبارآلود است. بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کمترین آن به ۷ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1119724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =