فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی از صعود به فینال لیگ برتر بازماندند

فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نیمه تهایی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور با نتیجه ۶ به ۴ مغلوب سینا صنعت ایذه شدند و از رسیدن به فینال بازماندند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) صبح امروز بدون تماشاگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی، ابتدا تیم های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان به روی تشک رفتند که آملی ها ۸ به ۲ چیروز شدند و جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند. سپس فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی که پارسال با شایستگی نایب قهرمان لیگ برتر شده بودند به مصاف تیم سینا صنعت ایذه رفتند و با قبول شکست ۶ به ۴ از رسیدن به فینال باز ماندند. 

به این ترتیب عصر امروز دیدار نیمه نهایی بین تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و امیدهای لرستان برگزار می شود و فولادین ذوب آمل و سینا صنعتی ایذه نیز در در دیدار نهایی مقابل یکدیگر قرار می گیرند.   

علاقه مندان به کشتی می‌توانند مرحله نهایی لیگ را ساعت 16 تا 19 از شبکه سه (دایره طلایی) تماشا کنند. رادیو ورزش نیز این رقابت ها را برای علاقمندان به کشتی به صورت زنده گزارش خواهد کرد.

همچنین مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جمعه (۱۹ آذر) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

دیدار نخست نیمه نهایی بین شرکت داروسازی سهند ارس و فولادین ذوب آمل برگزار خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع مازندران نیز دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند و به این ترتیب فینالیست ها و تیم های راه یافته به دیدار رده بندی مشخص می شوند.

کد خبر: 1121103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =