جنجال داوری در جم!

بازی همسایه های جدول در نهایت با تساوی در دقایق پایانی به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ جمی ها که هم اکنون با ده امتیاز خود را از تیم های انتهای جدول جدا کرده اند اگر این سه امتیاز را دشت می کردند در جدول بر اساس نتایج این هفته چند پله صعود می کردند بناراین حساسیت این بازی به نوعی برای آنها و هم رایکایی ها که چند هفته ای هست از فرم ایده آل خود فاصله گرفتند زیاد بود. بدون تعارف این روزها باید از پیشرفت پارس جم در نتیجه گیری تعریف کرد.

تیمی که در هفته های اول براحتی میباخت هم گل می خورد، گل هم نمی زد، حالا گل نمی خورد یا سخت گل می خورد اما اتفاقا گل هم خوب می زند.

رزاقی در این چند هفته توانسته امتیازات خود را به ده برساند و خود را کامل از انتهای جدول جدا کند با توجه به تفاضل کم امتیازات در کمر جدول و روند رو به رشد این تیم انتظار می رود که در هفته های بعد پارس جمی ها به رتبه های بالاتر جدول هم دست یابند.

اما از نکات حائز اهمیت بازی امروز دلخوری و اعتراض شدید کادر فنی پارس جمی ها به نحوه داوری بود که روی دو مورد به شدت اعتراض داشتند اولی اخراج گلر این تیم بود که به زعم آنها این تصمیم کاملا نادرست بوده و دومین مورد هم نحوه گرفتن وقت اضافه برای این بازی بود که آنها باز هم شدیدا به دین تصمیم معترض بودند که زمان کمی را برای نیمه دوم داور لحاظ کرده است.

به نظر می رسد کمیته داوران برای بازی های لیگ یک که امسال خیلی نزدیک از جهت امتیازات در حال پیگیری هست باید تمهیدات بیشتر و بهتری را بیندیشد.

کد خبر: 1122027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =