شرایط جدید دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان خوابگاهی

دانشگاه امیرکبیر شرایط جدید اسکان دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد در خوابگاه‌ها برای امتحانات حضوری پایان ترم را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هیئت رئیسه این دانشگاه شرایط اسکان دانشجویان مبنی بر حضوری شدن امتحانات دانشجویان تحصیلات تکمیلی فاز دهم اسکان در شرایط کرونا برای گروه‌های مشمول تعریف کرده است.

بر این اساس بازه‌اسکان فاز دهم، از اول دی تا ۱۵ بهمن می‌باشد. متقاضیان برای اسکان در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تا ۵ دی ۱۴۰۰ می توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ دانشجویان مشمول فاز دهم در دو دسته شامل الف)دانشجویان مشمول امتحان؛ این دانشجویان باید طبق زمان اعلام شده در سامانه سماد ثبت نام کنند، لازم به ذکر است اسکان این دسته از دانشجویان صرفا یک هفته قبل از زمان شروع امتحان ممکن است. ب)دانشجویان مشمول پژوهشی؛ مطابق با اولویت بندی که در جدول انتهای اطلاعیه اعلام شده، فرایند ثبت نام همانند فازهای قبل از طریق پرتال آموزشی صورت می‌پذیرد. همچنین دانشجویان دسته پژوهشی که به طور همزمان شامل دسته امتحانات هم میشوند، صرفا از طریق پرتال آموزشی اقدام به ثبت نام نمایند و نیازی به ثبت درخواست در سامانه سماد ندارند.

همچنین همه دانشجویان متقاضی (اعم از ساکنین فعلی فاز نهم و دانشجویان غیرساکن) می بایست برای فاز دهم ثبت نام کنند و پس از تاریخ مقرر، ترتیب اثر داده نخواهد شد. تمامی دانشجویان ورودی ۹۷ ارشد، ورودی ۹۵ و به قبل کارشناسی و ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در این فاز (دهم) نخواهند داشت.

گفتنی است در موارد خاص نظیر دفاع از پایان‌نامه، انجام تست آزمایشگاهی، آزمون جامع و غیره با تأیید استاد راهنما و در صورت وجود ظرفیت حداکثر به مدت ده روز در فاز دهم خوابگاه امکان سکونت وجود دارد.

بر اساس این گزارش همه دانشجویان، پس از تایید اسکان توسط اداره امور خوابگاه‌ها و اخذ تاییدیه سلامت از مرکز بهداشت فقط و فقط در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۵ امکان دریافت مجوز ورود به خوابگاه را دارند. ورود به خوابگاه منوط به تزریق دو دز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است.)

همچنین پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها و نیز مهمانسراها تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود. تردد در خوابگاه از اول دی برای همه دانشجویان ساکن و غیرساکن در فاز نهم، منوط به طی مراحل اسکان (اعم از ثبت درخواست در پرتال آموزش و نیز نهایی شدن اسکان از طریق دفتر خدمات دانشجویی) و ثبت تردد در سامانه سماد می‌باشد. در غیر اینصورت دانشجو ساکن فاز ۹ در صورت دارا بودن شرایط فاز دهم بایستی مهمان باشد و هزینه مهمانی بپردازد.

لازم به ذکر است؛ دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت ۱۵ روز به منظور انجام امور فارغ‌التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه ننماید، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهد بود و بایستی فورا خوابگاه را ترک کند.

همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در ترم جاری امتحان دارند باید از طریق ثبت نام در سامانه سماد اقدام نمایند و بعد از تطبیق با لیست آموزش در ساعات اداری ۸ تا ۱۵ به دفتر خدمات دانشجویی مراجعه نمایند و اسکان این دسته از دانشجویان صرفا یک هفته قبل از زمان شروع امتحان ممکن می‌باشد و زودتر از این زمان برای اسکان مراجعه کنند.

گفتنی است دانشجویان کارشناسی ۹۶ که پروژه آنها در پرتال ثبت شده است، می‌توانند درخواست خود را از طریق پرتال آموزش –قسمت درخواست خوابگاه ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۵ جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را انجام دهند. ضمنا به سایر دانشجویان کارشناسی خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، دانشجویان مقطع ارشد بخش ارشد تئوری و تجربی که پروژه آنها در پرتال ثبت شده است بایستی درخواست خود را از طریق پرتال آموزش –قسمت درخواست خوابگاه- ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۵ جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را بگذرانند.

همچنین دانشجویان مقطع دکتری ورودی ۹۴ تا ۹۷ باید درخواست خود را از طریق پرتال آموزش قسمت درخواست خوابگاه ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۵ جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را بگذرانند.

انتهای پیام

کد خبر: 1122276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =