نیش افعی یا آغوش بانوی پیر؟

تیم های اینتر و یوونتوس امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان دیدار سوپرجام ایتالیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ اینتر به عنوان قهرمان فصل گذشته سری آ و یوونتوس هم با قهرمانی در کوپا ایتالیا مجوز حضور در سوپرجام را دریافت کرده اند و برای کسب نخستین جام خود در سال جدید دربی ایتالیا را برگزار می کنند.

قهرمان سری آ در بهترین فرم

نراتزوری که در حال حاضر در بهترین فرم خود قرار دارد و با بردهای پی در پی و قاطع صدر جدول سری آ را از آن خود کرده است به دنبال کسب اولین جام در سال جدید است و برای اینکار باید از سد بیانکونری تازه جان گرفته بگذرد.

شاگردان سیمونه اینزاگی امسال نیز شانس اول کسب مقام قهرمانی هستند و اگر به همین روند خود ادامه دهند قطعا بیستمین قهرمانی و ستاره دوم را بر روی سینه خود درج خواهند کرد.

قهرمان فصل گذشته سری آ در این دیدار از حضور هاکان چالهان اوغلو ستاره این فصل خود که در دیدار ابتدای هفته برابر لاتزیو غایب بود نیز بهره خواهد برد که قطعا کمک شایانی به این تیم در راه قهرمانی سوپرجام خواهد کرد.

تنها نکته مبهم ترکیب اینتر انتخاب بین ادین ژکو و الکسیس سانچز است که اینزاگی باید از بین آنها یکی را به عنوان زوج لوتارو مارتینز در نوک خط حمله تیمش انتخاب کند.

بانوی تازه جان گرفته!

بیانکونری که در هشت دیدار اخیرش شکست نخورده و از روزهای کابوس وار ابتدای فصل فاصله گرفته می خواهد نشان دهد که همچنان تیم برتر ایتالیا است و برای کسب جام هنوز هم حریص است.

مکس آلگری در بازگشتش به یوونتوس ناامید کننده ظاهر شد و امتیازات زیادی را از دست داد اما نتایج اخیرش نشان داد که همچنان بهترین فرد برای نیمکت یوونتوس است و اوست که می تواند بانوی پیر را از شرایط نامطلوب یکی دو فصل اخیرش نجات دهد.

یوونتوس که در ابتدای هفته بردی روحیه بخش و کامبکی رویایی را در شهر رم در برابر شاگردان خوزه مورینیو به دست آورد بسیار امیدوار است تا با شکست افعی مهارنشدنی شهر میلان بار دیگر اقتدار از دست رفته را بازگرداند.

غایبین دیدار

فدریکو کیه زا که در دیدار برابر رم مصدوم شد نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. همچنین کوادرادو و دلیخت نیز به دلیل محرومیت در این دیدار حاضر نخواهند بود. اما اینتری ها برای این بازی غایبی ندارند و با تمام قوا به مصاف حریف خواهند رفت.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1125414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =