تلاش شبکه خبری رژیم صهیونیستی برای گشایش دفتر در بحرین و مراکش

شبکه خبری آی ۲۴ رژیم صهیونیستی قصد دارد پس از دبی، دفاتری در بحرین و مراکش تأسیس کند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ روزنامه فرانسوی Les Echos اعلام کرد که تلاش‌های مستمری از سوی کانال اسرائیلی i۲۴NEWS برای افتتاح دو دفتر در بحرین و مراکش  صورت گرفته است.

این روزنامه به نقل از ژروم بوردون، استاد گروه ارتباطات دانشگاه تل‌آویو، اعلام کرد که i۲۴NEWS یک رسانه پیچیده است که بین حرفه‌ای بودن در روزنامه‌نگاری و تبلیغات با هدف بهبود وجهه اسرائیل سازگاری ایجاد می‌کند. این کارشناس تأکید می‌کند که این کانال مایل است حقایق نگران کننده مانند جنایاتی را که توسط اشغالگران انجام شده است، نادیده بگیرد.

i۲۴NEWS یک کانال خبری متعلق به پاتریک درهی، تاجر مراکشی-فرانسوی-اسرائیلی است و در سال ۲۰۱۳ در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تأسیس شد.

در دسامبر ۲۰۲۰، مدیر عامل این کانال، فرانک ملول، قراردادی با شرکت رسانه‌ای ابوظبی امضا کرد و پس از آن قراردادهای دیگری با دفتر رسانه دولتی دبی، شرکت‌های اتصالات، گلف نیوز، و گروه رسانه‌ای Motivate Media و Intermedia امضا کرد.

شبکه اسرائیلی آی نیوز یک شبکه خبری ۲۴ ساعته است که به زبان‌های عبری، انگلیسی، عربی، اسپانیایی و فرانسوی برنامه پخش می‌کند. مقر آن در بندر یافا و تل آویو قرار دارد و در پی عادی‌سازی روابط امارات با این رژیم، در تابستان گذشته دفتری در دبی افتتاح کرد.

منبع: العالم

کد خبر: 1125518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =