آلمان: نیار به پیشرفت مذاکرات وین وجود دارد

وزیر خارجه آلمان امروز پس از دیدار با همتای روسی خود در مسکو اعلام کرد که به پیشرفت در مذاکرات وین که با هدف برچیدن تحریم های ضدایرانی در جریان است، نیاز است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان امروز سه شنبه پس از دیدار با سرگی لاوروف همتای روسیه ای خود در مسکو بدون اشاره به انفعال اروپا در قبال تعهدات برجامی خود پس از خروج یکجانبه آمریکا از این توافق مدعی تلاش های برلین در راستای حفظ برجام شد!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر امور خارجه آلمان در سخنانی در خصوص مذاکرات وین که با هدف برچیدن تحریم های ضدایرانی در جریان است، ادعا کرد: زمان برای نجات توافق جامع اقدام مشترک (برجام) کمتر شده است!

وزیر خارجه آلمان در این خصوص اضافه کرد: به پیشرفت در مذاکرات وین نیاز داریم، چرا که زمان برای نجات این توافق (برجام) کمتر می شود.

گفتنی است که هشتمین دور از گفتگوهای برچیدن تحریم‌ها از ۶ دی ماه با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و «انریکه مو را» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شده است و کماکان ادامه دارد که البته غربی‌ها با متوسل شدن به تاکتیک ضیق وقت و تعیین ضرب‌الاجل‌های ساختگی برای پایان مذاکرات موجب ایجاد تنش‌های روانی می‌شوند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1126310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =