اصلاح بازار سرمایه شعار خاندوزی برای گرفتن رأی اعتماد مجلس بود / دولت برای بورس کاری نکرد

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: دولت اقدام خاصی را برای ساماندهی بازار سرمایه صورت نداد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ مسلم صالحی با اشاره به ریزش سهام در بازار سرمایه اظهار کرد: انتظار می رفت در طول 6 ماه روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد حداقل تثبیت در بازار سرمایه باشیم. 

وی افزود: بازار سرمایه همچنان در حال ریزش هست و می‌طلبد مسئولان اعم از ریاست سازمان بورس و شخص وزیر اقتصاد اهتمامی برای حمایت از این بازار داشته باشند.

صالحی با بیان اینکه وزیر اقتصاد واقف بر مسائل بازار سرمایه است، تصریح کرد: وزیر اقتصاد ایده هایی را برای بهبود شرایط بازار سرمایه داشته و دارد اما مشخص نیست چه زمان می‌خواهد این ایده ها را اجرایی کند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس تأکید کرد: مردم و فعالان بازار سرمایه دیگر طاقت ندارند تا بیش از این منتظر به ثمر رسیدن وعده‌هایی پیرو بهبود شرایط بازار سرمایه باشد. از آقای خاندوزی توقع اصلاح بازار سرمایه را داریم و این مسئله از جمله شعارهایی بوده که وی در روز رای اعتماد در مجلس مطرح کردند. همچنین وزیر اقتصاد بعد از رای اعتماد هم دلگرمی هایی را به مردم در زمینه اصلاح بازار سرمایه دادند و مردم به این شرایط امیدوار شدند بنابراین جایز نیست که بیشتر از این ما شاهد بی برنامه گی در حوزه بازار سرمایه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً پیرو این شرایط مجلس تذکراتی را نسبت به نحوه فعالیت بازار سرمایه خواهد داشت و جلساتی را با وزیر اقتصاد ترتیب خواهد داد.

کد خبر: 1127351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =