ایران ظرفیت فراوانی تبدیل به قطب پوشاک اسلامی را دارد

نماینده صنف نساجی و پوشاک و چرم گفت: ایران ظرفیت ایران فراوانی در حوزه مد اسلامی دارد و می‌تواند به قطب مد پوشاک اسلامی است تبدیل شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مهدی یوسفی فر با اشاره به دیدار دیدار جمعی از تولیدکنندگان و مدیران صنعتی و اقتصادی کشور با مقام معظم رهبری، گفت: دیدار با مقام معظم رهبری در راستای کاهش مشکلات تولیدکنندگان و فعالان حوزه اقتصاد پربار بود.

 وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری اشرافیت خاصی به‌ویژه در حوزه اقتصادی دارند، ایشان در این جلسه به نکات مهم و کلیدی و گلوگاه‌های مشکلات اقتصادی به شکل کلان و در مسیر فعالیت تولیدکنندگان و فعالان عرصه اقتصادی اشاره کردند.

 نماینده صنف نساجی و پوشاک و چرم تصریح کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری در برون‌رفت از مشکلات اقتصادی راهگشاست و باید مورد توجه قرار بگیرد.

 یوسفی فر اضافه کرد: مدیریت جامع یکی از موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در سرعت دهی به رشد اقتصادی بسیار مهم است.

 نماینده صنف نساجی، پوشاک و چرم اظهار داشت: نوع سرمایه‌گذاری‌ها، یکی از زیرساخت‌های مهم در حل مشکلات و رسیدن به توسعه اقتصادی است.

 نماینده صنف نساجی و پوشاک و چرم خاطرنشان کرد: ظرفیت ایران در حوزه مد اسلامی زیاد است، هدف تبدیل ایران به قطب مد پوشاک اسلامی است و در این راستا از ظرفیت‌های درونی استفاده خواهیم کرد.

کد خبر: 1128298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =