رایکا بر سر دو راهی طالبی_ قربانی!

تیم رایکای بابل این روزها در گیر و دار انتخاب سرمربی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ انتخاب سرمربی رایکا در پایان نیم فصل کمی به طول انجامیده، این در حالی است که رایکا بعد از رفتن پیروز قربانی که البته شاید نتایج متوسطی گرفته بود اما فلسفه جالبی را در فوتبال این تیم ایجاد کرده بود با سکان داری علی لطیفی تنها دو امتیاز از شش بازی اخیر را بدست آورده و با شانزده امتیاز هم امتیاز با ویستا توربین مشترکا در منطقه خطر سقوط گرفته است.

حالا بعد از استعفای علی لطیفی، برای انتخاب سرمربی برای نیم فصل دوم بین ابراهیم طالبی و پیروز قربانی گمانه زنی می شود.

نکته ای که اتفاقا برای رایکا دوسر برد می باشد ، چراکه اگر پیروز قربانی انتخاب شود می تواتد با زمانی که وجود دارد و با شناختی که از زیر و بم این تیم کامل پیدا کرده مثمر ثمر باشد و رایکا را احتمالا با کمی تقویت با همین ابزار حداقل در کمر جدول نگه دارد، یادآوری این نکته که سال پیش قربانی در هفته های آخر به کمک این تیم آمد.

اما ابراهیم طالبی از آن دسته مربیانی است که بخصوص در بحث روانی جزو سرآمدهای حال حاصر فوتبال ماست و تجربه های او در آلمان و همچنین استقلال تهران و تیم هایی لیگ های پایین تر در این چند سال می تواند در مقاطع سخت گره گشای کار رایکا باشد بخصوص که ابراهیم طالبی بعد یک دوره کوتاه رخوت و عدم حضور حالا عطش اثبات خود به عنوان یک مربی تاثیر گذار را در سطوح بالای فوتبال ما دارد. بنابراین به نظر می رسد رایکا راه درستی را برای انتخاب سرمربی در پیش گرفته است.

کد خبر: 1128595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =