زمان قطعی تصویب رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰

عباس نجار ابراز امیدواری کرد شورای نگهبان در کوتاه ترین زمان ایرادهای رفع شده را به تصویب برساند و با کمک وزیر آموزش و پرورش امیدواریم تاپایان بهمن به تصویب برسد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عباس نجار ابراز امیدواری کرد شورای نگهبان در کوتاه ترین زمان ایرادهای رفع شده را به تصویب برساند و با کمک وزیر آموزش و پرورش امیدواریم تاپایان بهمن به تصویب برسد تا بتوانیم این خبر خوش را اعلام کنیم تا دغددغه ونگرانی معلمان رفع شود و قول می دهیم که طرح رتبه بندی معلمان تصویب و اجرا خواهد شد.

سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد شورای نگهبان در کوتاه‌ترین زمان ایرادهای رفع شده رتبه‌بندی معلمان را به تصویب برساند و با کمک وزیر آموزش و پرورش این طرح تا پایان بهمن به تصویب برسد.

عباس نجار، سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزیر اموزش و پرورش در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تبریک ایام اله دهه فجر گفت: همیشه در نظام تعلیم و تربیت شاهد تحول و تغییر هستیم و تغییر مدیران نیز در راستای اعتلا و رشد کیفی برنامه ها و روشها صورت می گیرد.

سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: با رفع ایرادهای گرفته شده از سوی شورای نگهبان به طرح رتبه بندی معلمان امیدواریم این طرح بزودی تصویب نهایی شود.

وی افزود: اولین معلم خلقت خداست که به پیامبر هم آموختن را یاد داد و معلمان هم در این مسیر گام برمی دارند و رسالت سنگینی دارند.

نجار خاطرنشان کرد: باید منش، رفتار، خلق وخوی، کردار و اندیشه ای که برای یک انسان فرهیخته متصور هستیم در معلم تجلی پیدا کند تا افرادی که در زیر دست معلمان تربیت می شوند کمی از این خصلت ها را بیاموزند.

وی تصریح کرد: شکل گیری شخصیت انسان بر عهده معلمان است و هر کس که مسئولیت می پذیرد درواقع از اندیشه و منش معلمی استفاده کرده است.

نجار یادآور شد: در مجموعه وزارت آموزش و پرورش به عنوان خادم جامعه فرهنگیان تلاش می کنیم به دغدغه معلمان رسیدگی شود و تا امروز با حضور در سازمان برنامه و بودجه رتبه بندی معلمان را پیگیری کرده ایم.

سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: با همه توان و جدیت از حق فرهنگیان و معلمان دفاع کرده و کوتاه نیامده ایم و از نظام شایستگی و شایسته سالاری که برای معلم تعریف شده با قدرت دفاع کرده ایم.

کد خبر: 1128957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =