درب یک قصه انسانی دارد / باید از نظر داوران جشنواره تبعیت کرد + فیلم

تهیه کننده فیلم درب گفت: امیدوارم فیلم مورد توجه داوران قرار گیرد چون ما در فیلم، سینما را اجرا کردیم.

سید رضا محقق تهیه کننده فیلم درب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره چرایی انتخاب سوژه فیلم درب اظهار کرد: راستش را بخواهید هادی برادرم چند ماهی بود که درگیر این قصه بود وبسیار بی‌تابی می‌کرد یک شب قصه را برایم تعریف کرد و موقعی که دیدم قصه، قصه انسانی و خوبی است روی فیلمنامه کار کردیم و تصمیم به ساخت آن گرفتیم که بخشی از این مسئله به اعتمادی که من به هادی دارم بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۰ / درب + تصاویر

محقق در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت مالی فیلم نیز برایتان اهمیت داشته یا نه، عنوان کرد: خب راستش را بخواهید بازگشت مالی بخشی از قضیه است ولی باید بگویم که تاکنون هر فیلمی که ساختیم خدا را شکر به مشکل مالی بر نخوردیم.

تهیه کننده فیلم درب در پایان تاکید کرد: ما در این فیلم سینما را اجرا کردیم اگر این فیلم مورد توجه داوران هم قرار بگیرد خوشحال می‌شویم و اگر هم قرار نگیرد بازهم خوشحال می‌شویم و ما باید از نظر آنها تبعیت کنیم.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، "دِرب" جدیدترین ساخته هادی محقق به تهیه‌کنندگی رضا محقق است این فیلم که در استان کهگیلویه و بویراحمد و در روستاهای اطراف شهر سوق فیلمبرداری شده است، روایتگر مامور اداره برقی است که قرار است برق خانه‌ای تَک و دورافتاده را وصل کند.

هادی محقق، محمد اقبالی و… از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =