آغاز توزیع کارت کنکور دکتری ۱۴۰۱ از سوم اسفند

توزیع کارت کنکور دکتری ۱۴۰۱ از سه‌شنبه ۳ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، توزیع کارت کنکور دکتری ۱۴۰۱ از سه‌شنبه ۳ اسفند توسط سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

این آزمون صبح جمعه ششم اسفند ماه جاری برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می شود و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهند شد، به همین منظور متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از دوشنبه اول آذرماه آغاز شد و جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ به پایان رسید. در این فرصت تعداد ۱۶۹ هزار و ۶۰۱ نفر ثبت نام کردند. پس از آن از ۱ تا ۱۰ دی ماه نیز فرصت دوباره ای با پرداخت هزینه ثبت نام مجدد برای داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ درنظر گرفته شد.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفت و هر متقاضی تنها امکان ثبت‌نام و شرکت در یک کدرشته امتحانی را داشت.

۱۳ هزار و ۸۴۹ نفر در فرصت مجدد در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند که با احتساب میزان ثبت نام کنندگان در بازه زمانی آذرماه، در مجموع تعداد ۱۸۵ هزار و ۸۶۱ نفر در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند.

با احتساب آمار ثبت نام ۱۸۵ هزار و ۷۷۵ نفر در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱، میزان آمار داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =