شیوه جدید درآمدزایی دلالان از کلاس‌های مجازی/ با پرداخت ۵۰ هزار تومان با خیال راحت غیبت کنید

اگر وقت یا حوصله شرکت در کلاس‌های آنلاین را ندارید، کافی است کمی سر کیسه را شل کنید تا یک همیار کلاس آنلاین به جایتان در کلاس شرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، «گل بود و به سبزه هم آراسته شد»، گویا فعالیت همیاران امتحان کم بود که همیاران کلاس‌های آنلاین هم به میدان آمده‌اند.

اگر حتی از وضعیت نه چندان مطلوب سلامت روان این روزهای بسیاری از افراد صرف‌نظر کنیم، حتی اگر چشم به روی تعطیلی بعضی از مشاغل هم ببندیم، اگر از خستگی‌های کادر درمان هم فاکتور بگیریم باز هم نمی‌توانیم منکر تاثیر سوء کرونا بر حوزه آموزش شویم. 

بدون فرهنگسازی، هرچقدر هم که بخواهیم بر مدار علم روز دنیا پیش برویم و آموزش‌هایمان به صورت مجازی و برخط پیش ببریم، انگار که آب را در هاون می‌کوبیم. امتحانات دورهمی و رد و بدل کردن سوالات آزمون در گروه‌های واتساپی را که به خاطر دارید؟ دانشجویانی که نمره‌ کارنامه پایان ترمشان به طرز چشمگیر و غیر قابل باوری پیشرفت کرده بود را چطور؟ رونق بازار کاسبان مجازی را به یاد می‌آورید؟ همان‌هایی که به ازای چند صد هزار تومان حاضر بودند به جای دانشجویان در امتحان شرکت کنند. گویا همین‌ها کافی نبود و بلای دیگری به عنوان «همیار کلاس آنلاین» بر سر حوزه آموزش کشور صادر شد.

۲۰ هزار تومان به ازای یک حاضری، ۵۰ هزار تومان به ازای فعالیت کلاسی

درآمدشان مثل «همیاران» تقلب نیست، بر اساس زمان ‌کلاس‌های درسی چند ده هزار تومانی را می‌گیرند و به جای شما در کلاس آنلاین حاضری می‌زنند. قیمت‌ شرکت در کلاس‌های آنلاین از 20 هزار تومان آغاز می‌شود و تا 50 هزار تومان هم می‌رود.

یکی از افرادی که در گروه‌های تلگرامی آگهی شرکت در کلاس‌های مجازی را ثبت کرده به ایسکانیوز گفت که به ازای آنلاین بودن از ابتدا تا انتهای کلاس درس عمومی ۲۰ هزار تومان می‌گیرد و به جای دانشجویان حضور می‌زند. 

اگر بخواهید همیاران کلاس آنلاین در کلاس درس فعال باشند و به سوالات استاد دروس عمومی پاسخ بدهند، قیمت کمی بالاتر می‌رود و باید ۵۰ هزار تومان به حساب این افراد واریز کنید. 

ساعتی ۱۰ هزار تومان برای حضور در کلاس‌های تخصصی

همیار دیگر کلاس آنلاین سرش شلوغ‌تر و در عین حال منصف‌تر است، دیرتر پاسخ می‌دهد و به ازای دریافت برنامه کلاسی حاضر به اعلام قیمت است. 

شرکت در کلاس‌های آنلاین را بر اساس ساعت محاسبه می‌کند، مثلا برای شرکت در یک کلاس تخصصی ۲.۳۰ دقیقه‌ای ۳۵ هزار تومان می‌گیرد و قیمت کلاس‌های ۱.۳۰ دقیقه‌ای ۲۵ هزار تومان.

حاضر است در صورت لزوم در کلاس فعالیت کند و به سوالات اساتید هم پاسخ دهد. به مشتریان هم اطمینان می‌دهد که اگر استاد سوالی پرسید از اینترنت سرچ می‌کند یا جوابی مشابه همکلاسی‌هایتان می‌دهد. 

می‌گوید: با مشتریانش به صورت ماهیانه تسویه می‌کند اما برای جلب اعتماد مشتری حاضر است بعد از حضور در اولین کلاس، پول را به حسابش واریز کنید.

انتهای پیام/


 

کد خبر: 1131087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =