اعلام شرایط ارائه تسهیلات به دانشجویان ایرانی محصل در اوکراین/ مهلت اعلام نیاز تجهیزات خوابگاهی دانشگاه‌ها تمدید نمی‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم شرایط ارائه تسهیلات به دانشجویان ایرانی محصل در اوکراین را اعلام کرد.

مسعود گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به کمک‌های صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه ها در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز خوابگاه‌ها اظهار کرد: مهلت اعلام نیاز تجهیزات خوابگاهی دانشگاه‌ها امروز ۱۵ اسفندماه به پایان می‌رسد. دانشگاه‌ها تا پایان امروز فرصت دارند نیازهای خود را برآورد کرده و به صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت اعلام نیاز تجهیزات خوابگاهی دانشگاه‌ها تمدید نخواهد شد، بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ روز به آغاز سال ۱۴۰۱ باقی مانده و صندوق رفاه دانشجویان برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشد تا انشالله بتواند نیازهای خوابگاه‌های دانشگاه‌ها را رفع کند.

اعلام شرایط ارائه تسهیلات به دانشجویان ایرانی محصل در اوکراین

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره تمهیدات صندوق در زمینه ارائه تسهیلات به دانشجویان ایرانی که در اوکراین محصل بوده و به کشور بازگشته‌اند خاطرنشان کرد: در صورتی که این دانشجویان در دانشگاه‌های وزارت علوم مشغول به تحصیل شوند، هر تسهیلاتی که برای دانشجویان ایرانی در نظر گرفته می‌شود، برای آنان نیز لحاظ خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بودجه صندوق رفاه برای ارائه تسهیلات به دانشجویان انتقالی کفایت می‌کند یا خیر تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان در این راستا با سازمان برنامه و بودجه گفت‌وگو خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم به نتیجه مطلوبی در این زمینه برسیم و به این دانشجویان کمک کنیم. صندوق رفاه دانشجویان تلاش می‌کند با هر دانشجویی در چارچوب قوانین و مقررات، رفتار کرئده و تسهیلات لازم را به آنان ارائه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =