استقلال جام حذفی و لیگ برتر را تصاحب می‌کند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال تیم بزرگی است و اگر باهوش عمل کند مطمئناً نساجی را شکست می‌دهند و به دور بعد صعود می‌کنند. به امید خدا با همت بازیکنان هم جام حذفی و هم لیگ برتر را تصاحب می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ادموند اختر درباره پیروزی‌ تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: پیروزی دلچسبی بود و نیاز مبرم داشتیم به دریافت این ۳ امتیاز که خداراشکر آن را کسب کردیم. صنعت‌نفت در هفته‌های اخیر با کیفیت در لیگ ظاهر شده و با روحیه خوبی بعد از پیروزی برابر پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:سیدی: پرسپولیس باید حتماً 3 امتیاز را بگیرد/ استقلال کار سختی تا پایان لیگ خواهد داشت

وی ادامه داد: استقلال اکنون روند رو به رشد خود را طی می‌کند و بازی به بازی امتیازات را جمع آوری می‌کند. نفت آبادان دارای کادرفنی حرفه‌ای و با تجربه است و بهترین نتایج ممکن را در هفته‌ها اخیر کسب کرده. استقلال برای قهرمانی به تک تک امتیازات پیش رو احتیاج دارد و باید با تمام قدرت برای کسب این امتیازات بجنگد. بسیاری از سبک بازی استقلال ایراد می‌گیرند، اما در حال حاضر فقط امتیاز گرفتن مهم است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد خط دفاعی استقلال عنوان کرد: استقلال به قدری تیم بزرگی است که وابسته به ۲ بازیکن نیست. یزدانی و مرادمند بعد از مدتی با هم هماهنگ شدند و خط دفاعی استقلال را رهبری کردند. اکنون ما روزبه چشمی را داریم که بازیکن تیم ملی بوده، عارف غلامی که یک فصل درخشان را در استقلال سپری کرد و محمد دانشگر که همواره نشان داده تمام توانش را برای استقلال می‌گذارد. طی ۲، ۳ بازی که ما از آن‌ها دیدیم خوب توانستند در ترکیب هماهنگ شوند.

اختر در پایان در خصوص تقابل استقلال مقابل نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. من به جرأت می‌توانم بگویم که اگر استقلال به پرسپولیس می‌خورد قطعاً کار راحتی برای صعود داشت تا اینکه اکنون بخواهد مقابل نساجی قرار بگیرد. نساجی تیم با کیفیتی است و فوتبال روان بازی می‌کند و با اینکه در ورزشگاه خودشان بازی نمی‌کنند و هر بازی در ورزشگاهی دیگر بازی می‌کنند، اما از دیدن بازی هایشان لذت می‌برم. استقلال تیم بزرگی است و اگر باهوش عمل کند مطمئناً نساجی را شکست می‌دهند و به دور بعد صعود می‌کنند. به امید خدا با همت بازیکنان هم جام حذفی و هم لیگ برتر را تصاحب می‌کنیم.


انتهای پیام/

منبع: میزان

کد خبر: 1133229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =