روند حضوری شدن آموزش تسریع شود

شورای صنفی دانشجویان شریف از رئیس دانشگاه درخواست کرد روند حضوری شدن آموزش را سرعت بخشد تا دانشگاه دوباره شاهد حضور پرشور دانشجویان باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، در نامه‌ای به رئیس دانشگاه خواستار تسریع در از سرگیری آموزش حضوری شد.

در متن نامه خطاب به رئیس دانشگاه صنعتی شریف آمده است: در این روزها که به لطف خدا آمار ابتلای روزانه، تعداد بیماران بدحال و فوتی‌های ناشی از کرونا کاهش چشم‌گیری یافته است و به تبع مسئولان ستاد کرونای کشور نیز به تسریع فرآیند حضوری شدن آموزش اصرار دارند، شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از دانشجویان، خواستار از سرگیری فرآیند حضوری شدن دانشگاه است.بر همگان روشن است که آموزش مجازی در موارد فراوانی کیفیت کافی را دارا نبوده و مشکلات متعددی برای دانشجویان نیز به وجود آورده است که همه‌گیرترین آن‌ها افسردگی و اضطراب ناشی از وضع موجود و فشار ناشی از تدریس مجازی است.

در ادامه این نامه آمده است: شورای صنفی از ریاست دانشگاه درخواست دارد تا روند حضوری شدن آموزش را سرعت بخشد تا دانشگاه دوباره شاهد حضور پرشور دانشجویان باشد و مشکلات فراوان به‌وجودآمده نیز به مرور حل شوند. در این راستا آغاز آموزش حضوری دانشجویانی که قرار بود از ابتدای این نیم‌سال، آموزش حضوری دریافت کنند، اولین گام است که بسیار ضروری نیز است. به نظر هیچ مشکلی برای آغاز این آموزش از ابتدای سال ۱۴۰۱ وجود ندارد و همه‌ زمینه‌ها فراهم است. گام بعدی نیز تماما حضوری شدن آموزش خواهد بود که بعد از پیمودن گام اول، مورد انتظار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =