ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ فروردین نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو اطلاعیه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰، به اطلاع متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول)  می‌رساند، با توجه به تعطیلات پیش رو و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰) برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند از  ۱۴ تا ۲۰  فروردین نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.  

بیشتر بخوانید

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

 دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ این دانشگاه را که از روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه آغاز شده است، ۲۸ اسفند ماه اعلام کرده بود.

شرایط ثبت‌نام:
هر متقاضی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کنند.

متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

دفترچه راهنمای ثبت نام از هم اکنون در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس است. بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دوره های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) در روز جمعه ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ برگزار خواهد شد.

محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۲۸ تقاضانامه تعیین می‌شود. 

انتهای پیام /

کد خبر: 1134147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =