بازی ایران و کره همیشه حیثیتی است

پیشکسوت فوتبال گفت: جدال ایران و کره جنوبی همواره مهم و حساس است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر محمدخانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان، با اشاره به بازی تیم ملی برابر کره جنوبی اظهار داشت: ایران و کره همیشه در آسیا با هم کری خوانی زیادی داشتند و بازی های این دو تیم جزو بازی های جذاب در آسیا بوده و این بار هم با وجود اینکه این دیدار روی کاغذ تشریفاتی است اما نتیجه آن برای دو تیم مهم و حیثیتی است و با تمام قوا برای موفقیت به میدان می روند.

بیشتر بخوانید:

افاضلی:‌ ذخیره‌ها باید خودشان را مقابل کُره اثبات کنند

وی افزود: هم ایران و هم کره از صعودشان به جام جهانی اطمینان پیدا کرده اند و با این وجود برای موفقیت در بازی برنامه ریزی دارند و نمی خواهند بازی حیثیتی را به حریف شان واگذار کنند و با این شرایط پیش بینی می کنم شاهد بازی جذابی از دو تیم باشیم.

محمدخانی در مورد بحران کرونا در دو تیم و غیبت ستاره‌هایی از ایران و کره تاکید کرد: دو تیم آنقدر بازیکن خوب و آماده دارند که فکر نمی کنم مشکلی از این بابت داشته باشند. به هر حال حضور ستاره ای مثل مهدی طارمی می توانست به سود ما و به ضرر کره جنوبی باشد ولی اطمینان دارم بازیکنان جانشین آنقدر توانایی دارند که مشکلی بابت غیبت ستاره هایمان نداشته باشیم.

مهاجم سال‌های دور تیم ملی درباره اهمیت موفقیت ایران در این دیدار به خبرنگار برنا گفت: جدا از اینکه تیم ملی می خواهد در این بازی با نتیجه ای خوب روند مطلوب خود را ادامه دهد، کادر فنی و بازیکنان ایران می توانند به این بازی و دیدار برابر لبنان به چشم بازی دوستانه و تدارکاتی نگاه کرده و محک جدی را برابر کره داشته باشند. تیم ملی با نیروهای خوبی که در اختیار دارد، پس از صعود به جام جهانی باید توجه کند که بتواند با تدارک و آمادگی خوب پای به قطر گذاشته و بتواند به مرحله دوم صعود کند که یکی از عواملی که می تواند ما را برای رسیدن به این هدف مان نزدیک کند، برگزاری بازی های دوستانه و تدارکاتی است. 

وی تصریح کرد: امیدوارم تیم ملی با کسب نتایج خوب در این دو بازی، به روند خوب خود در این دور از بازی ها ادامه دهد و با قدرت به جام جهانی برویم و در قطر هم بتوانیم شگفتی ساز شویم. 

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1134420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =