اساتید با تعامل بیشتر به تربیت دانشجویان بپردازند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از دو سال وقفه حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، از مدیران گروه و اساتید انتظار می‌رود که در بین دانشجویان حضور یافته و در تعامل نزدیک با دانشجویان، به تربیت و آموزش آنها بپردازند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز حضوری شدن فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها، ظهر امروز با حضور در دانشکده‌های «علوم و فناوری‌های همگرا» و «مدیریت و اقتصاد» دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، از روند حضوری شدن کلاس‌های آموزشی بازدید و از نزدیک با دانشجویان و اساتید گفت‌وگو کرد.

وی ضمن خیرمقدم به اساتید و دانشجویان، از همکاری و مساعدت اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری غیرحضوری کلاس‌ها در همه‌گیری کرونا قدردانی کرد و افزود: غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی دانشگاه بی‌تردید نقایصی به همراه داشته که انتظار می‌رود دانشجویان و اساتید در رفع نقایص به وجود آمده بکوشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: پس از دو سال وقفه حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، از مدیران گروه و اساتید انتظار می‌رود که در بین دانشجویان حضور یافته و در تعامل نزدیک با دانشجویان، به تربیت و آموزش آنها بپردازند.

 طهرانچی در گفت‌وگو با مدیران گروه‌های آموزشی مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات، از آنها خواست مدلی مشابه مدل رشته‌های علوم پزشکی طراحی کنند که دانشجویان مدیریت و اقتصاد نیز مانند دانشجویان پرستاری و علوم پزشکی که آموزش‌های عملی خود را در بیمارستان‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه می‌گذرانند، دانشجویان دیگر رشته‌ها نیز بتوانند از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای آموزش‌های مهارتی و کاربردی بهره‌مند شوند.  

وی همچنین از مدیران گروه‌های مدیریت و اقتصاد خواست به منظور ورود شبکه دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه بازرگانی و فعالیت واحدهای این دانشگاه در مناطق آزاد، مدلی طراحی و تدوین کنند.

دکتر طهرانچی در ادامه پیشنهاد داد دانشجویان رشته مدیریت گردشگری و هتلداری دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور در مجموعه هتل‌ها و مهانسراهای دانشگاه آزاد اسلامی دوره‌های عملی و کاربردی بگذرانند.

لازم به ذکر است،  جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی،  جمشید صباغ‌زاده قائم مقام رئیس دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات، برخی معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =