انعقاد دومین تفاهم‌نامه حضور نهادهای مالی در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع فرهنگی سپهر تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنایع فرهنگی سپهر و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنایع فرهنگی سپهر در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به امضای مصطفی اکوان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنایع فرهنگی سپهر و عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

در جلسه امضای تفاهم نامه دکتر اکوان و دکتر غلام زاده به بیان دیدگاه‌های خود در مورد جایگاه صندوق‌های پژوهش و فناوری در زیست‌بوم نوآوری کشور پرداختند و خدمات قابل ارائه به شرکت‌کنندگان، استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، تیم‌ها و شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان حاضر در رویداد ملی گام دوم را تبیین کردند.

لازم به ذکر است مطابق این تفاهم‌نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور صندوق صنایع فرهنگی سپهر در رویداد ملی گام دوم و بهره‌برداری حداکثری این صندوق از فرصت‌های مشارکت، سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم کرده و صندوق صنایع فرهنگی سپهر نیز تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال در رویداد ملی گام دوم در قالب تسهیلات، مشارکت مدنی و حقوقی، سرمایه‌گذاری، صدور ضمانت‌نامه، مشاوره و سایر خدمات مشارکت می‌کند.

با امضای این تفاهم‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعا تا سقف ۳،۲۰۰ میلیارد ریال ظرفیت اعتباری برای شرکت کنندگان در رویداد ملی گام دوم ایجاد کند.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1136272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =