فرهاد کاظمی: پرسپولیس در جام حذفی انگیزه نداشت/ استقلال بازیکن خلاق می‌خواهد

کارشناس فوتبال کشورمان درگیری با حواشی را از جمله دلایل ناکامی سرخابی‌ها در جام حذفی برشمرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرهاد کاظمی در مورد حذف پرسپولیس از جام حذفی به خبرنگار ما گفت: این به چند دلیل برمی‌گردد. یکی از آنها نسلی از بازیکنان است که از پرسپولیس رفته‌اند و جایگزین‌های مناسبی برایشان جذب نشده است. در این خصوص کاری به بحث فنی ندارم چون این مساله به سرمربی تیم برمی‌گردد، بلکه منظور من بازیکنانی است که با خلاقیت خود می‌توانند زمانی که بازی گره می‌خورد کارگشا باشند. اما در مورد پرسپولیس و جام حذفی باید بگویم این تیم زمانی که ۳ بر ۲ عقب بود انگیزه‌ای برای بازگشت به مسابقه نداشت و در نهایت نیز همانطور که مشاهده کردید حذف شد.

این سرمربی سابق فوتبال در مورد حذف استقلال توسط نساجی عنوان کرد: یکی از مشکلات استقلال که اتفاقا درباره پرسپولیس هم صدق می‌کند درگیر بودن با حواشی و دادن بیانیه‌های متعدد است. به نظر من سرمربیان باید این کار را رها کنند و پیگیری‌ها را به مسئولان باشگاه‌ها بسپارند وگرنه اینگونه نمی‌توانند در مستطیل سبز تمرکز داشته باشند. علاوه بر این استقلال باید تغییر تاکتیک بدهد و بازیکن خلاق به ترکیبش اضافه کند.

کارشناس فوتبال در مورد داوری‌ها و هجمه‌های زیادی که در این خصوص وجود دارد نیز اظهار داشت: من نمی‌دانم این هجمه‌ها بخاطر چیست. واقعا برای تیم‌های بزرگ دنیا هم مشکلات داوری وجود دارد ولی به راحتی همه چیز را می‌پذیرند. واقعا نبودن VAR هم تاثیرگذار است چرا که داور هم انسان است و اشتباه می‌کند و نباید اینقدر به آنها سخت گرفت.

کاظمی در پایان یادآور شد: مربیان باید کار خودشان را انجام دهند و هیچ کاری به مسائل حاشیه‌های و تیم‌های رقیب و فضای مجازی نداشته باشند. قطعا در این صورت موفق خواهند بود و تیمشان نیز نتیجه خواهد گرفت.

کد خبر: 1136824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =