کمبود روغن در بلوچستان و گلایه مردم + فیلم

با توجه به کمبود روغن در چابهار و افزایش قیمت یک باره آن تا حدود ۲۰۰ درصدی، حالا دولت طرح توزیع کالاهای تنظیم بازار برای روغن را در نظر گرفته است و به این منظور نیروهای جهادی برای نظارت بر نحوه توزیع پای کار آمده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، این روزها رؤیت صف در خیابان‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان به موضوعی عادی تبدیل شده؛ یک روز صف کپسول گاز، یک روز نان و حالا روغن، آن هم در اوج ماه مبارک رمضان! گرانی و کمبود نیز به مردم فشار می‌آورد و همین امر موجب شده در زمینه کمبود روغن، کالاهای تنظیم بازار برای فروش به مردم به برخی مغازه‌ها تحویل شود.

بیشتر بخوانید

 روایتی از محرومیت در سیستان و بلوچستان / زاهدان دومین شهر حاشیه‌نشین کشور

البته این روغن با توجه به شیوع قاچاق روغن در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان باید به صورتی توزیع شوند که ضمن برقراری عدالت در توزیع، سر از مرز و پاکستان در نیاورند. حالا با توجه به این موضوعات، نیروهای جهادی پای کار آمده‌اند تا مسئله کمبود روغن حل شود.

با این وجود، صفوف روغن همچنان مردم را آزار می‌دهد و قاچاقچیان و از یک سو هم محتکران کالا برای کسب سود بیشتر از این شرایط، دست به کار هستند تا آب خوش از گلوی مردم پایین نرود. در این گزارش همراه ما باشید تا ببینیم اوضاع روغن و طرح توزیع کالاهای تنظیم بازاری در بلوچستان چگونه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =