عمر دولت‌های همراه با رژیم صهیونیستی کوتاه‌تر از این رژیم خواهد بود

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امارات و بحرین می‌خواهند مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما دولت‌هایی که بخواهند با رژیم صهیونیستی همراهی کنند عمرشان از عمر صهیونیست‌ها کوتاه‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به پیام راهپیمایی یوم‌الله روز قدس اظهار داشت: الحمدلله مردم بعد از دو سال که مشکل کرونا بود و نمی‌توانستند حضور میدانی داشته باشند امسال با حضور گسترده خود نشان دادند که تا آخر پای مسأله فلسطین ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سردار قاآنی: نابودی رژیم صهیونیستی طولی نخواهد کشید

هکرها به شبکه رادیویی رژیم صهیونیستی حمله کردند

وی با بیان اینکه مسأله فلسطین مسأله همزاد انقلاب اسلامی است گفت: مقام معظم رهبری پیش‌بینی فرمودند که در مدت کوتاهی که خیلی دیر نیست رژیم صهیونیستی محو خواهد شد و امید داریم با رهبری مقام معظم رهبری با پیشتازی و پیشگامی ملت ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر شاهد محو این رژیم کودکش باشیم.

وی درباره بازی امارات و بحرین در پازل رژیم صهیونیستی گفت: امارات و بحرین می‌خواهند مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما این حرف حرف مردم امارات و بحرین نیست چرا که مردم بحرین پای انقلاب و ملت فلسطین ایستاده‌اند و خون می‌دهند و مردم ساکن عربستان ادامه می‌دهند و کسانی که بخواهند با صهیونیست‌ها همراهی کنند عمرشان از عمر صهیونیست‌ها کوتاه‌تر خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر: 1138584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =