معرفی ۸۳۰۰ شرکت فناور برای شرکت در رویداد ملی گام دوم دانشگاه‌ آزاد اسلامی

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه با بیان اینکه استقبال از رویداد ملی گام دوم بین واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بیش از حد تصور ما بوده است، گفت: حدود ۲۰ هزار شرکت کاندیدا داشتیم که در نهایت ۸۳۰۰ شرکت فناور و خلاق از سوی واحدها به سازمان مرکزی معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هفدهمین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان و متولیان برگزاری این رویداد، با حضور  روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور  محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، رؤسای واحدهای استان تهران، مدیران و مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دست‌اندرکاران رویداد گام دوم برگزار شد، بحث و تبادل نظر درخصوص فراهم سازی زیرساخت ها و پشتیبانی ها در زمان برگزاری رویداد ملی گام دوم انجام شد.

 آقامیری در این نشست، از آمادگی واحدهای استان تهران برای برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و خواهان بهره مندی از تمامی ظرفیت های استان در رویداد ملی گام دوم شد تا این رویداد به عنوان یک الگوی فاخر در حوزه علم و فناوری مطرح شود. 

در ادامه، معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه با بیان اینکه استقبال از رویداد ملی گام دوم بین واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بیش از حد تصور ما بوده است، گفت: حدود ۲۰ هزار شرکت کاندیدا داشتیم که در نهایت ۸۳۰۰ شرکت فناور و خلاق از سوی واحدها به سازمان مرکزی معرفی شد.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری چنین رویداد فناورانه‌ای در کشور بی‌سابقه است، اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ۱۰ صندوق دیگر تفاهم‌نامه فرصت سرمایه گذاری به ارزش ۷۵۷ میلیارد تومان به امضا رسانده است.

 دهقانی فیروزآبادی، همراهی و همکاری واحدهای مختلف استان تهران را بستری برای پرباری هرچه بیشتر این رویداد دانست و افزود: رویداد ملی گام دوم به مثابه رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد اسلامی است و پس از برگزاری این رویداد می توانیم شاهد اتفاقات مهمی برای دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

در ادامه این جلسه، عبداله محمدی رئیس کمیته اجرایی رویداد نیز با اشاره به ظرفیت‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، خواستار بهره‌گیری از این ظرفیت ها برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =