چه حمایت‌هایی از آلومینیوم اراک صورت گرفت؟

چهارشنبه گذشته دوتیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در فینال رقابت‌های حذفی کشور به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این دیدار علیرغم روند بازی با پیروزی قرمز پوشان مازندرانی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، چهارشنبه گذشته دوتیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در فینال رقابت‌های حذفی کشور به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این دیدار علیرغم روند بازی با پیروزی قرمز پوشان مازندرانی به پایان رسید. با این حال حواشی پیرامون این بازی در بین دوست داران فوتبال اراک داغ است و سوال بزرگی که در ذهن هواداران شکل گرفته، آن است که کدام نهاد یا دستگاه با عدم انجام تعهدات خود مسبب ناهماهنگی‌های اتفاق افتاده‌ی پیش از بازی است.

بعد از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبنی بر کارشکنی اداره راه و شهرسازی استان مرکزی درخصوص عدم انجام تعهدات خود در موصوع حمل و نقل هواداران به تهران، انعامی مدیرکل اداره و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن تکذیب قاطع این ادعا خاطرنشان کرد: از چند روز گذشته ستادی با حضور نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری در جهت تسهیل حمل و نقل هواداران تشکیل شده بود اما هیچگونه تعهد یا وظیفه‌ای به اداره راه و شهرسازی محول نشد و این اداره از اساس جزوی از این کارگروه هم نبوده است.

وی افزود:علیرغم اینکه مسئولیتی در کارگروه شکل گرفته نداشتیم، حسب مسئولیت اجتماعی خود، نقش قابل توجهی را در حمل و نقل هوادران به تهران ایفا کردیم و چیزی در حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس به همت اداره راه و شهرسازی مهیای حرکت به سمت تهران شد.

در حالی که گفته می‌شود شهرداری اراک در تهیه شام و افطار هواداران کوتاهی کرده، پیمان عین القضات رئیس کمیسیون فرهنگی شهرداری اراک در مصاحبه با خبرنگار ایسکانیوز ضمن رد این شائبه گفت:
شهرداری طبق قولی که در ستاد برگزاری بازی فینال داده بود، متعهد شد حدود ۲ هزار و ۵۰۰ وعده افطار برای هوادران تهیه کند که به تعهد خود عمل کرد و ما هیچگونه قول یا تعهدی درخصوص تهیه شام یا تهیه تعداد بیشتری وعده افطار به باشگاه نداده بودیم.

عین‌القضات افزود: با توجه به محدودیتی که سازمان اتوبوسرانی شهرداری در انتقال ناوگان حمل و نقل به خارج از استان دارد، قانوناً قادر به اعزام اتوبوس به تهران جهت حمل و نقل هواداران نبوده است.

همچنین عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگویی کوتاه با ایسکانیوز، خبر از تشکیل کارگروهی جهت بررسی کارشناسی اتفاقات پیرامون بازی فینال حذفی داد و حاضر به ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص نشد.

کد خبر: 1138817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • * IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      پول کارخانه آلومینیوم واتوبوسهای راه وشهر سازی وشام وافطاری شهرداری برای فوتبالیست های غیر بومی.دود وبیماری وسرطان وبدبختی برای اراکی ها.
    • * IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      چه حمایتهایی از سرطانی های اراک صورت گرفته یا صورت خواهد گرفت؟