۱۱ سال تأخیر در تحویل مسکن مهر پردیس

۱۱ سال از ثبت‌نام و واریز پول برای تحویل مسکن مهر در فاز ۱۱ زون ۲ شهر پردیس گذشته اما این روزها تعلل شرکت عمران در تحویل واحدهای مسکونی متقاضیان را بی تاب کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، 11 سال پیش مردم  و به‌ ویژه قشر ضعیف جامعه با هزار امید با پس‌اندازهای ناچیز و اخذ وام برای خانه‌دار شدن و تحویل مسکن مهر ثبت‌نام کردند اما تا به امروز این امیدواری و تلاش به نتیجه نرسیده زیرا که شرکت عمران پردیس زیر وعده‌هایش زده است.

مالکین واحدهای مسکونی مسکن مهر در فاز 11 زون 2 شهر پردیس با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای دریافت واحدهای مسکونی به شرکت عمران مراجعه کرده و هر بار با وعده کاذب مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان‌های مسکن مهر چقدر شد؟

یکی از مالکان واحدهای مسکن مهر در فاز 11 پردیس گفت: مسئولین بارها قول اختصاص و تکمیل واحدهای مسکونی و پیشرفت روزافزون پروژه‌ها را داده‌اند که همه این وعده‌ها دروغی بیش نبوده است.

وی با بیان اینکه نصب دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی از تعهدات شرکت عمران در واحدهای مسکن مهر است افزود: تأسیسات آب و فاضلاب در واحدهای مسکونی فاز 11 زون 2 معیوب و از استاندارهای مناسب برخوردار نیست و مشکلات عدیده‌ای را به وجود خواهد آورد.

یکی دیگر از مالکان واحدهای مسکونی مسکن مهر فاز 11 پردیس بیان کرد: طلب هزینه مازاد برای تحویل واحدهای مسکونی و به روز توسط شرکت عمران از مالکان خلاف قانون است و این به‌نوعی زورگیری از قشر محروم و مظلوم است که با روش‌های مختلف درصدد اخذ آن هستند.

وی تصریح کرد: چرا باید دلالان و بنگاه‌های معاملاتی شماره تماس مالکان مسکن مهر را داشته باشند و هر روز با تماس‌های خود مردم با هزار دروغ و فریب مجبور به واگذاری خانه‌هایی شوند که هنوز تحویل مالکان نشده است، شماره تماس خصوصی مردم را چه کسی در اختیار دلالان گذاشته است؟!

یکی دیگر از متقاضیان مسکن مهر در فاز 11 زون 2 گفت: به‌رغم افزایش قیمت مسکن در منطقه و مسکوت ماندن پروژه مسکن مهر بعضاً برخی دلالان با مالکان تماس گرفته و درخواست واگذاری امتیاز واحدهای مسکونی را با قیمت ناچیز می‌دهند که تمام امید مردم برای خانه‌دار شدن پس از یک دهه رهایی از مستأجری است.

پیمان پیرفرشی ضمن تأیید تأخیر در تحویل واحدهای مسکونی فاز 11 شهر پردیس گفت: 33 هزار و 350 واحد مسکونی در فاز 11 پردیس ساخته شده است که بیش از 27 هزار مسکن به متقاضیان تحویل و 6 هزار واحد مسکونی در دست ساخت و تکمیل است.

وی تصریح کرد: با جدیت پیگیر رفع مشکلات واحدهای نیمه تمام مسکن مهر در فاز 11 شهر پردیس هستیم و قطعاً در سال جاری این واحدها به مردم تحویل داده می‌شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: اغلب واحدهای مسکن مهر در فاز 11 پیشرفت 85 درصدی داشته است و طی هفته‌های آتی خبر خوبی را برای متقاضیان و مالکان واحدهای مسکن مهر خواهیم داد تا با برنامه‌ریزی مناسب جهت نقل‌وانتقال مهیا باشند.

پیگیری ها از پروژه مسکن مهر در فاز 11 زون 2 شهر پردیس نشان می‌دهد، این پروژه پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و با تلاش مسئولین می‌شود مردم محروم و مظلوم را که بیش از یک دهه از ثبت‌نام مسکن مهر گذشته است را خانه‌دار و از سردرگمی نجات داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1138932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فرخی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      6 0
      ۱۱ ساله که منتظریم فاز ۱۱ زون دو ولی هنوز خونه ها رو تحویل ندادن .به قران که اجاره های سنگین کمر شکن هستن .دیگه باید طلاق بگیریم بریم هر کسی بره خونه ی پدرش
    • ریحانه IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      5 0
      سلام یک واحد در فاز ۱۱ زون ۲ بلوک ۹۳ب من پیشنهاد شده برای خرید ب نظر شما تا پایان سال تحویل میدن؟راستش مستاجرم برای سکونت میخام ایا بااین شرایط و بد قولی ها بخرم یا نه ممنون
    • ناشناس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      من یه زن سرپرست خانواده هستم از سال ۹۰ تمام پس انداز و کلی قرض این واحد را خریداری کردم زون۲ فاز ۱۱ پردیس نمیدانستم اولویت اول زون ۵ و ۴ و ۱ میباشد به ما در مدرسه گفته بودند اول ۱ بعد ۲ ولی حالا کلک کثیفی خوردم و آن اینکه هنوز بعد از ۱۲ سال مستاجری و با ۵۲ سال سن هنوز خانه دار نشده ام مگر من تا کی زنده ام خانه بدوش مستاجر بدن لرزه هر سال که چقدر صاحبخانه اضافه می کند سفره ام کوچک ولی جیب صاحبخانه پر…. من که دولت را نمیبخشم شما رو نمیدانم.