استقلال در یک قدمی قهرمانی

استقلال در حالی با ۸ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارد که در فاز تهاجمی هم عملکرد قابل قبولی داشته و با ۳۳ گل زده بعد از سپاهان و پرسپولیس دارای سومین خط حمله قوی لیگ است.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند که این دیدار از اهمیت بسیار بالایی برای هر دو تیم به ویژه استقلال برخوردار است.

بیشتر بخوانید

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پیکان

در حالی که استقلال با داشتن بیشترین شانس برای قهرمانی با ۵۶ امتیاز در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل در صدر جدول رده بندی قرار دارد و می‌تواند با پیروزی در این بازی شانس خود را افزایش دهد، سپاهان با ۴۵ امتیاز در رده سوم حضور داشته و نیم نگاهی به گرفتن جایگاه رده دوم جدول دارد و این میسر نمی‌شود مگر آنکه آنها در دو بازی مهم مقابل استقلال و پرسپولیس پیروز شوند.

آبی‌های تهران و طلایی پوشان اصفهان در حالی غروب چهارشنبه به مصاف هم می‌روند که شاگردان مجیدی با رکورد فوق‌العاده ۸ گل خورده در ۲۴ بازی، مقتدرانه عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و در نقطه مقابل شاگردان نوید کیا با ۳۵ گل زده عنوان بهترین خط حمله مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند.

در واقع تقابل تیم‌های اول و سوم جدول را می‌توان مصاف بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله لیگ دانست که این هم به خودی خود یکی از جذابیت‌های این بازی است.

استقلال در حالی با ۸ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارد که در فاز تهاجمی هم عملکرد قابل قبولی داشته و با ۳۳ گل زده بعد از سپاهان و پرسپولیس دارای سومین خط حمله قوی لیگ است.

در تیم سپاهان شهریار مغانلو با ۹ گل زده بهترین عملکرد را در خط حمله دارد و بین بازیکنان استقلال هم کوین یامگا با ۱۰ گل زده بهترین گلزن این تیم و دومین گلزن برتر فصل است.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت به میزبان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1139184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =